hareketli sms

n72 de çalışmıyor çünkü v3rd v2nd varsa upload et kardeş yine de sağol.
 
benım n73'umde calıstı yalnız ıngılızce yınede cok tesekkurler
 
güzel çalışma teşekkürler
 

fucuk34

Üye
saol guzel bı paylasım
 
Bu sısx programı eski tellerde nası olcak
 

uegri

Üye
ben denedim harika bişiy kanka emeğine sağlık
 
güzel ben kendim eklemeyi düşünüyordum hareketli smsyi sagol..
 

sessiz16

Üye
6630 da çalışırmı bilmem bideniyeyim eline saglık
 

(fasume)

Üye
saolasın

--------------- Ekleme ---------------

saollll
 
dosyalar bozuk diyo çalışmıyo hiçbiri arkadaşım.n: