Öneri Hangisini Almalıyım

    Konu Sahibi
Hangisini Almalıyım
HTC ONE + mı tavsiye edersiniz

Discovery Elite mı,

İphone 5s mi

Blackberry z30 mu?

Aşırı saçma bir konu oldu ama tavsiye verin lütfen
 

UpOneTR

Üye
çok aşırı sacma konu :-P
oraya lumia felanda ekle tam olsun :-D
 
Tepkiler: serhat_002
z30'u koycana Lumia 925 felan koy ama 3310 tavsiye ederim
Orda yazdıgın telefonları yan yana koy bowling oyna
 
Tepkiler: serhat_002 ve UpOneTR

0MG90

Üye
One+ dediğin M8 mi ?
 

Invoke

Üye
3310 tavsiye ederiz. Bütçe yaz, ne beklediğini yaz.
 
Tepkiler: OnurYurdakul

0MG90

Üye
Konuyu açmış gitmiş, boşverin.
 
Tepkiler: TheLastWarrior, muhammettvurucu ve Invoke

M.F.E

Üye
bence 4 ünüde al. Kafan çok karışık.
 
Tepkiler: muhammettvurucu
    Konu Sahibi
konuyu açıp gitmedim, girme imkanım olmadı. Telefonda oyun uygulama falan bol olsun istiyorum bu yönden ios, fakat ekran büyük istiyorum m8. Kamerası iyi olsun diyorsak discovery elite, sitil olarak blackberry. Büyük ihtimalle ios alırım, para konusunda sıkıntım yok pek
 
o zaman s5 al on siparis verilebiliyor
 
Lumia 1520'yi düşün derim

Mechanical Engineering
 

Invoke

Üye

Z2 tüm beklentilerini karşılar.
 

sasua42

Üye
Htc one 2 lg g 3 ve ya xperia z2 bunlardan biri@i seç
 
    Konu Sahibi
ios alma diyorsunuz yanihangisini alacağıma karar veremiyorum, yani nokia c6-01 devam gibi