Hangisi daha iyi

    Konu Sahibi
Hangisi daha iyi
arkadaşlar elimde 2 tane ekran kartı var bunlardan hangisi daha iyi oyun konusunda çok iyi kartlar degiller biliyorum ama olsun hangisi daha iyidir ?
ati radeon x1650
ati radeon hd 3450
 
İki karttan da beklentiyi çok tutmamak gerekir çoğu oyunu en düşük ayarlarda oynatacaktır lakin işinizi tam anlamıyla görürmü bilemem tabi.

Ati radeon hd 3850 en alt olarak kötünün iyisidir bence.
 
arkadaşlar elimde 2 tane ekran kartı var bunlardan hangisi daha iyi oyun konusunda çok iyi kartlar degiller biliyorum ama olsun hangisi daha iyidir ?
ati radeon x1650
ati radeon hd 3450
ben eskiden x1650 yi kullanıyordum. kafana silah dayasalar alma heleki oyun için alacaksan. bence en kötü hd 5670 al 120 falan fiyatı bende var gayet memnunum. bütçeni söylersen daha iyi tavsiyeler verebiliriz.
 
    Konu Sahibi
sagolun kardeşler anladım da ben bu kartları para ile almayacagım 2 si de benim zaten ama kasaya hangisini takayım
 
sagolun kardeşler anladım da ben bu kartları para ile almayacagım 2 si de benim zaten ama kasaya hangisini takayım
tam emin değilim bazı özellikleri açısından x1650 daha iyi görünü yo ama shader ünite sayısı olarak 3450 bariz farkla önde hd 3450 bana göre daha iyi gibi ama bence sen ikisinide ayrı ayrı bi dene bi oyun aç fps lerini ölç ona göre karar ver. en sağlıklı çözüm bu
 
    Konu Sahibi
Sagolasın x1650 daha iyi fps verdi