Hangilerini kaldırmalıyım?

    Konu Sahibi
Hangilerini kaldırmalıyım?
Merhaba.Üst komşu bi telefon verdi.Rom Geliştirici olduğum için verdiği gibi root attım.Sistemin çok doldurulmuş olduğunu farkettim.Eski telefonuma alıştığım için bu uygulamalar çok yabancı geldi.Sizce hangilerini kaldırıyım?Ya da hangileri kalsın?




 
    Konu Sahibi
Hocam hepsi gereklimi diyorsunuz yani?
 
Aynen sistem uygulaması çoğu
 

taylan08

Üye
pico tts- accuweather- chaton -exchange hizmetleri- baloncuklar- faz ışını- google arama -sihirli duman -animasyonlu duvar kagıdı- yüz tanıma kilidi- kara delik