Telefon Tavsiyesi Hangi telefonu alayim

Hangi Telefon


  • Kullanılan toplam oy
    12
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hangi telefonu alayim
arkadaslar hangi telefonu alayim
 

KimHyuna

Üye
Hangi özeliğin üstün olmasını istiyorsun marka , fotoğraf, işlemci
 

0MG90

Üye
Sınırsızsa iPhone 6 Plus veya Z3+'ı bekle
 
Sınırsızsa şahsen ben düşünmeden 6+ alırdım.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
bende farklılık olmak açısından One M9 diyorum..
 

Invoke

Üye
Sınırsız bütçeye ankette 6+ yok.
 
Öncelikle ios sever misin? Herkes apple ürünlerini sevmez. Tavsiyeme gelirsen iPhone6.
 

.N3Xu5.

Üye
nexus 6 ios seversn iphone 6 şimdi bazı çok bilmişler neden nexus 6 erse sadece dyeceğim stock arayüz sıfır kasma ^^
 

emreli01

Üye
Ben olsam Htc one m9 plus derdim kesinlikle ama Nexsus 6 da altarnetif olarak bakardım
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
iphone 6 yla z3 arasiinda kaldim ben symbiandan geliom ama ailedekilerin hepsi iphone oldugundan iosuda severim
sony in islemci gucu daha yuksek 3gb ram z3 aldim hayirli olsun
 
iPhone 6, bekleyebiliyorsan 6S tabii. Ele büyük gelmezse 6+
 

savaza

Üye
g4 al rahatına bak olduki g4 almazsan bile iphone alma kardeşim ırkçı telefonlarla işin olmasın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...