Hangi Telefonu Alayım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hangi Telefonu Alayım?
Merhaba arkadaşlar;

Bende Samsung Galaxy Note II Var.

Ben yeni telefon alacağım.

Sizce S4 Veya Note III Mü bekleyeyim.

Yoksa ne alayım bütçe: 2.750 TL
 

MrExpert

Üye
Yeni cihazlar 1-2 aya gelecek birazdaha bekle
 
    Konu Sahibi
Tamam bekleyeceğim ama Note III Ne zaman çıkar ben büyük ekran ve 1080 P +400 PPI İstiyorum 370+ PPI Da olur ama Samsung olsun başka telefon almam ?
 
note 2 neyine yetmiyor ? israf israf...
 
Tepkiler: Xelord

Mydon0se

Üye
Ben İphone 5 Düşünmeden Al Derim Gerek İşlemcisi Gerek Karizması Nedeniyle
 

fk555897

Üye
Bence Note 3 ü bekle. Ama S4 ü aldıktan sonra Note III çıkınca alabilirsen Note III al.
 

esokmen

Üye
O bütçeyle S4 ü bekle
 

aleranol

Üye
Bukadar paran varsa en iyisi not3 beklemelisin. Isteklerini o karşılar
 
İphone 5S i bekle çünkü her zaman IOS stabillikte Android'ten iyidir ama illa Android diyorsan S4 veya HTC ONE
 

Xelord

Üye
Bekleme usta neyini bekliyorsun, mis gibi not2in var not2'nin yapamadığı herhangi bir işlem var mı? İşte şurası olmamış bu telefon dandik. Ben bunu değiştirmeliyim dediğin? Yoktur. 2,750yi biraz daha biriktir. Uçak falan alırsın ilerde. Uçak olmasa da şahin
 

Türe

Üye
note 3 ün daha senesi var. S4 ü bekle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...