nokio_6233 Üye güzel program ama türkçe olsaydı daha güzel olurmuş? ve bu programın aynısı bende var ve hemde türkçe..!!
güzel program ama türkçe olsaydı daha güzel olurmuş? ve bu programın aynısı bende var ve hemde türkçe..!!