Halı Saha (Ankara)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Halı Saha (Ankara)
Ankara'da ikamet eden arkadaşlarla, kardeşlerle, abilerle bir maç ayarlasak güzel olmaz mı?
 
Tepkiler: NiTr[O]gEn ve AIS
neden ankara
 
Tepkiler: Baydırman ve AIS

Revengeful

Emekli Yönetici
Kadro efsane
 
Tepkiler: BLasTeaR ve Baydırman

AIS

Üye
 
Tepkiler: Baydırman
Gelirim Ankara ya
 
Tepkiler: Baydırman
Yapalım Yapalımda 14 kişi bulurmuyuz
 
Tepkiler: Baydırman
Takılıyorum arkadaşa
Öyle yaparız elbet

Çokda güzel olur çokda hoş olur hocam 3-4 yıl amatör olarak top oynadık cocukluğumuzun yarısı mahalle maclarında halı sahalarda 19 mayısda antremanlarda geçti bir sakatlandık , hocayla kuluple başkanla ters düştük , bıraktık
Futbol aşktır 1,5 2 senedirde bir halı saha ayarlayıp gitmek nasip olmuyor işten güçten eski arkadaşların coğu evlendi yarısı askerde yarısı üniversitede
Burdan cok ümitlendim paslandık doğrusu koşamayız bile artık sonuç zevk almak umarım yaparız birşeyler
 
Tepkiler: Baydırman
Hayatımda Hiç Gitmedim lan Eve 5 Dk Mesafede Var Elemanda Var Ama Hiç Gitmedim
 
Tepkiler: NiTr[O]gEn ve Baydırman

Revengeful

Emekli Yönetici
Liseden beri futbol oynamadım. En son Zırhlı Birliklerin halı sahasında oynamıştım
 
Tepkiler: NiTr[O]gEn ve Baydırman

Baydırman

Moderator
    Konu Sahibi
Herkes paslanmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...