Half-life 2 Modifiyeli Kasa...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

msw

Üye
    Konu Sahibi
Half-life 2 Modifiyeli Kasa...
Daha önceden görmeyenler kaçırmasın...

 

VoLo

Üye
abi bu nedir yaw

müthiş olmuş valla. acaba kaç gün uğraşmışlardır?
 

msw

Üye
    Konu Sahibi
Adamlar kafayı yemiş artık...Bu seviyede Half-Life fan ları da warmış demekki...Ama cidden süper olmuş...
 

aTTra

Üye
Woow süper olmuş, baya uğraşmışlar..
 

slayer

Üye
harbi süper olmuş.... ısınır.... 4 fan yetmez
 

darkred

Üye
anam anam anam one yaww süperrrrr
 
Lan adam half life yla sıyırmış kafayı ordaki şişeler ne işe yarıyo acaba :S
 

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Jan 9 2006, 02&#58;51 PM) [post=249116]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Adamlar neler yapıo bizimkilerde oturuyor
[/b][/quote]
nerden biliosun bizimkilerin oturduğunu donanimhaberde moddingleri görsen süper yapıyolar
 

tofy

Üye
çok değişik olmuş
 

Gokhan43

Üye
Çok klas olmuş , emeklerine değmiş
 

ouSahin

Üye
Helal olsun manak bişe olmuşş
 

DJMaHo

Üye
<div class='quotetop'>(huseyin_anaconda &#064; Jan 9 2006, 01&#58;50 PM) [post=249115]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Lan adam half life yla sıyırmış kafayı ordaki şişeler ne işe yarıyo acaba :S
[/b][/quote]

ÖNCELİKLE BU ADAMLARIN SIYIRDINI HEPİMİZ ANLADIK AMA GERÇEKTEN MÜTHİŞ OLŞ ARKADIM O ŞİŞELER ORADA GÖRDÜGÜN IŞIGIN SAHİPLERİ YANE O SIVI SIKIŞTIGINDA ORADAKİ GÖZ ALICI IŞIGI VERMEK TE

<span style="color:#006600">forumda büyük harf kullanımı yasaktır. </span>
 

DJMaHo

Üye
arkadaşlar anladıkki bu arkadaşların kafası güzelmiş PC&#39;ye bi kastları varmış buradan bu çıkıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...