Haiti Depremi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Haiti Depremi


İnsan cesetlerinden adeta toprak görünmüyor. Sokaklar ceset tarlasına dönmüş durumda..



Toplanmayan cesetler şişmiş vaziyete. Salgın hastalık kapıda.. Yardım alamayan Haitililer kızgınlıklarını protesto ile gösterdiler



Haitililer cesetlerle yollara barikatlar kurdu. Cesetler üst üste atılan cesetlerden minik kuleler oluşturdular.



Reuters haber ajansına konuşan Time dergisinin foto muhabiri Shaul Schwarz, kentin merkezinde cesetler ve kayalarla kurulan en az 2 barikat gördüğünü söyledi.




Kızılhaç depremde 45-50 bin kişinin ölmüş olabileceğini açıklarken, Haiti Devlet Başkanı Rene Preval, felakette şu ana kadar 7 bin kişinin gömüldüğünü söyledi.



Haitili yetkililer ölü sayısının 100 bini açabileceğini belirtiyor



BM, ayrıca deprem sonrası ülkede 300 bin kişinin de evsiz kaldığını açıkladı. Yetkililer daha önce depremin yerle bir ettiği başkent Port-au-Prince'de 10 binadan birinin yıkıldığını söylemişti.















 
Çok üzüldüm yaa zaten fakir bir millet Allah'ım yardımcı olurda bir an önce toparlanırlar inşallah
 

milan12

Üye
oh n eolmuş boyle yav

--------------- Ekleme ---------------

of ne olmuş boyle ya 500 bin çeset
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...