Haftalık cepnet hakkında bir soru ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

WMPRX

Üye
    Konu Sahibi
Haftalık cepnet hakkında bir soru ?
Mrb arkadaşlar. Az önce haftalık cepnet aratırken googlede haftalık cepnetin kapandığı söylendi doğrumu ? Ayrıca vodafone sitesinde HAFTALIK CEPNET 50 Mb yazıyor sınırlımı yoksa sınırsızmı ?
 
kapandığı hakkında bilgim yok evet sınırsız 50 mb sonrası hız düşüyor
 

WMPRX

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone aylık cepnetten sonra son sınırsız paket olan haftalık cepnetide kapatmış oldu < aynen böyle yazyordu bilemyorm artk
 
Haftalık cepnet devam ediyor dostum vodafone'un sitesindede yer alıyor zaten. Bu kadar telaş yapacağına abonelik mesajını gönder al kullan 50 Mb'tan sonra hız düşüyor sadece. aylık 20 liraya geliyor.
 

WMPRX

Üye
    Konu Sahibi
Tmm saol.) abonelk yapmadn önce örenmek istedm bnu.
 

WMPRX

Üye
    Konu Sahibi
Olmyor maalsf eksik yada yanlş mesaj göndrdnz dyip druyor .s
 

WMPRX

Üye
    Konu Sahibi
*3636# tuşla telefonundan, 3.de tarifeler yazıyor oraya gir, 8. basamakta haftalık yazıyor, işte o paketi satın alıp kullan dostum. haftalık cepnettir o.

tmm yaptm birleşk yazmak gerekiyormuş hepsni. Saol yinede .)
 
tmm yaptm birleşk yazmak gerekiyormuş hepsni. Saol yinede .)

Rica ederim dostum, yaptığına sevindim. Haftalık Cepnet hakkında izlenimlerini bize aktarır mısın burada, 50 MB'tan sonra hız düşüyormuş, düşen hızla facebook,forum vb. sayfalarda takılınır mı? Özeldende mesaj atabilirsin bana.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...