hafiza karti ??

    Konu Sahibi
hafiza karti ??
az kullanilmis sandisk 32 gb class 10 hafiza karti var arkadasta alayimmi az kullandi ipad aldi simdi satio 40 a verim diyo ?
 

HighCore

Üye
40 a fiyatını bilemem ama bende daha yeni 0 aldım 70 tl ye sen karşılaştır benimde 32gb sandisk class 10

Güzel bi hafıza kartı
 

s.ileli

Üye
Sandisk 32 class 10 kullaniyorum basarili sorunsuz ise 40 tl guzel fiyat
 

HighCore

Üye
Az kullanılmış hafıza kartı nası bi deyim. Zaten içindekileri siliceksin büyük ihtimal
 
    Konu Sahibi
Az kullanılmış hafıza kartı nası bi deyim. Zaten içindekileri siliceksin büyük ihtimal

yani yeni aldı anlamında zaten biçimlendrimiş arkadaş temiz dio ama bakalım nyse alıyorum karar verdim arkadaşlar class 10 olması ayrı bi güzel zaten
 
Tepkiler: s.ileli

HighCore

Üye
İyi günlerde kullan şimdiden hayırlı olsun