hayırlı bir iş yapmışlar,birileri onlara kiminle dans ettiklerini hatırlatmalı.abd ömür boyu orada kalacak değil,herkezin bir sabrı oldugunu öğrenmeleri gerekir.kimin dost,kimin düşman oldugunun bile farkında değiller.azıcık şerefleri,gururları varsa ülkelerini işgal edenlerle işbirliği yapmazlar.işbirlikciler tarih boyunca hüsrana ugramışlardır hiç olmazsa bu kadarını bilsinler.maşa olduklarını umarım çabuk ögrenirler işleri bitince onları kullananlar bir kenara atacaklarını unutmasınlar.geçmişden ders almayı öğrensinler,olmadık hayallerin peşinde koşmasınlar.birlik,beraberlik içerisinde olup ülkelerindeki işgalden kurtulsun önce.ülkelerini bölmek onlara değil abd vede israile yarar.abd vede avrupa ülkeleri çıkarları olmazsa kendilerine destek olmazlar unutmasınlar.neyse aslında yazılacak daha çok şey var ama...