Hack lenen tel.orjinale dönüyomu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ynsyns58

Üye
    Konu Sahibi
Hack lenen tel.orjinale dönüyomu
Hack i nasıl kaldırabilirim yardımcı olursanız sevinirim
 

FlaxLy

Üye
Evet. Hacklediğin telefonunu orjinale çevirebilirsin. Oviden veya orjinal fw yi flashlayarak orj. Dönebilirsin.
 
hard format atarak orjinal haline dönderebilirsin..hard formatın nasıl atılacağını forumda bulabilirsiniz..
 
rom patcher ile yaptıysak patchleri geri alıp rom patcher ı kaldırsak eskiye dönmüş olur mu peki.yoksa artıkları kalır mı
 
symbian 3 te artıkları kalıyo. Nerden biliyosun derseniz herhangi bir uygulama yükleyip bi klasöre taşıyın daha sonra bu uygulamayı silin. Uygulama silindikten sonra uygulamayı tekrar yükleyin. Bakın bakalım uygulama nerde? Sizin sonradan taşıdığınız klasörün içinde yani hard format atmanızı tavsiye ederim.
 

salihk

Emekli Yönetici
hackli telefn bence daha iyi sadece 1 iki dosya degişiyor unsigned uygulamaları yuklemenız acısından yoksa telefon hacklı deyılse zaten sertıfıka hatası alıyorsun bence Telefon hacksiz hiçbirşeydir 2 tane Dosya telefonun orjınallıgını bozmaz bunu unutmayın

----------Eklendi @ 18:48:19 ---------- Yazıldı @ 18:46:32 ----------

uygulama saglıyıcı tarafından kısıtlanıyor veya Sertıfıka Hataları ALırsınız hacksiz telefondan ama hack işlemlerinde 2 dosya ile Symbian^3 teki butun uygulamaları sorunsuz sekılde kullanırsınız
 

ynsyns58

Üye
    Konu Sahibi
bişey sorcam en iyi ve kolay yöntem hangisi forumda cok konu var yönlendirirseniz sevinirim
 

atakan25

Üye
hard format at flasha falan gerek yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...