güzel bi alet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
güzel bi alet
bugün gittigidiyorda gözüme çarptı sizce almaya değermi ?


 
o paraya değmez ee sonuçda yine parmağını oynatıyorsun zaten
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Daha hızlı ve rahat yazma açısından iyi bir ürün; ama o para fazla geldi bana.
 
güzel makina hocam ,değer yani
 

POWER

Üye
Bencede değer yaw...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...