güz yaprağı....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
güz yaprağı....
Kaldırımlar ıslak
Sokak karanlık
Kış dediğin ömür gibi
kısacık
Yalnızlığımın ürperten
ayazlarında



Savrulan bir

güz yaprağıyım
artık…





Usul usul çekildim
kendi benliğime
Yalnızlığım sığmaz oldu
ellerime
Sevdalı ruhumun
giz denizlerinde




Savrulan bir

güz yaprağıyım
artık…





Bu karanlık ıslak sokaklarda
Adımlarım vardı hep
mutsuzluğa
Bu sensiz bu ayaz
rüzgarların koynunda




Savrulan bir

güz yaprağıyım
artık…





Gizemli gözlerinin ıssızlığında
Her sabah güllerdeki
çiy damlasında
Yıldızlar arasında
samanyolunda



Savrulan bir

güz yaprağıyım
artık…

(alıntı)
 

huri$

Üye
çok guzel yasminoz senmi yazdin bilmiyorumama guzelmi$ eger sen yazdiysan yuregine saglik ba$kasi yazdiysa onun yuregine saglik sende payla$missin baya bir zaman olmu$ 3 yil gibi sagol canim one ciksin herkes okusun bence
alinti yazmi$sin sonradan gordum olsun beyenip payla$missinya
 
    Konu Sahibi
beğenmene sevindim cnm..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...