Günün Sözü...

Soyulduğu halde gülen adam hırsızdan bir şey çalmış demektir, boş yere üzülen ise kendi kendini soyar. 13/03/2008
 
kertenkeleler uçamaz derler kurban olduğum allahım kargadan şahin yapmışta kertekelemi uçamaz
 
Korku suçu, suç cezayı doğurur. 14/03/2008
 
Eğer bi insan birine kendini ifade etmeye,sözlerini açıklamaya ve hareketlerinin maksatını anlatmaya çalışıyorsa o kişiyi kaybetmemenin çabası içindedir...Eğer kısa cümleler kuruyorsa bir çok şeyden vazgeçmiştir..Yok eğer susmayı tercih ediyorsa artık o kişiden tamamen vazgeçmiş demektir....
 

leiche

Emekli Yönetici
insanları tanımak için onları tanımak yetmiyor
(benim szöümdür)
 
Hiçbirşey için "BENİMDİR" deme, sadece de ki;
"YANIMDADIR" Çünkü ne altın, ne toprak, ne sevgili, ne hayat, ne ölüm, ne huzur, ne de keder... DAİMA SENİNLE KALMAZ...14/03/2008


--------------- Ekleme ---------------

BİR MUM ATEŞE GÖNÜL VERMİŞ ATEŞ ONU ERİTİP TÜKETSEDE RAZIYMIŞ ÇÜNKÜ SEVİYORMUŞ BU SEVGİYE HAYATINI ADAYAN MUMUN TEK KORKUSU ERİDİĞİNDE ATEŞİN SÖNMESİYMİŞ...15/03/2008
 
Hayatta ilerledikçe niteliklerimizin derecesini anlarız. 15/03/2008

--------------- Ekleme ---------------

En usta kimse, bir zamanlar en çok yanlış yapan kimsedir. 16/03/2008

--------------- Ekleme ---------------

Yalnız kendini düşünen adam, yumurtasını pişirmek için komşusunun evini yakar. 17/03/2008
 
Yaşamı anlamaya başladığın andır durabilmek ayak üstünde... Sorun bu zaten ... Başkasıyla olmak, başkasının olmak değil. Kendi başına başkasıyla, başkasıyla kendin olmak...17/03/2008
 
Hiç bir şey zor değildir, yalnız onu ufak parçalara bölmesini bilelim. 18/03/2008
 
Kaderin amansız oluşu değilidir sorun; çünkü insan birşeyi inatla isterse onu elde eder. Korkunç olan istediğimiz şeyi elde ettikten sonra ondan bıkmamızdır. O zaman sucu kaderde değil, kendi isteğimizde bulmalıyız...18/03/2008
 
    Konu Sahibi
Bazen iyi bir öğüt, zengin bir armağandan daha değerlidir...19/03/2008
 
Yirmi yaşındaki bir insan, dünyayı değiştirmek ister . Yetmiş yaşına gelince , yine dünyayı değiştirmek ister, ama yapamayacağını bilir...19/03/2008
 
Özgürlük içinde yanlışlık yapılabilir, ancak tutsaklık bir ulusu ölüme sürükler. 20/03/2008
 
taşı delen suyun kuvveti değil damlaların sürekliliğidir
 
Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür...20/03/2008
 
Hayatın binlerce hazinesi içinde umut ya da üzüntü seçmek bizim elimizdedir. 21/03/2008
 
Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. 22/03/2008
 
kuşlar gibi uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik.
ama..bu arada çok basit bi sanatı.
insan gibi (kardeşçe )yaşamayı
unuttuk..!!!! 24/03/2008
 
Gerektiğinde aslan postundan çıkıp tilki postuna bürünmesini biliyorum. 23/03/2008

--------------- Ekleme ---------------

Baskı ve şiddet yalnızlıktan doğar, karakter dünyanın fırtınaları ve dalgaları arasında şekil alır. 24/03/2008
 
tecrübe = hayatta yenen kazıkların bileşkesidir..
24/03/2008