Günün Sözü...

Gençliğin ruhunu, işlenmeyen bir tarla gibi kendi haline bırakırsanız, orada ısırganlar, dikenler yetişir. 25/02/2008

--------- Ekleme ---------------

Her ormanı boş sanma belki de kuytuluklarında bir kaplan uyuyordur. 26/02/2008
 
Her ne kadar kendi fikirlerim pek hoşuma gidiyorsa da sanırım ki, başkalarının da kendi hoşlarına giden böyle fikirleri vardır. 27/02/2008
 
    Konu Sahibi
Uyanış devri eleştirmeyi getirdi...28/02/2008
 
Son dakika olmasaydı, çoğu iş yapılmazdı. 29/02/2008

--------- Ekleme ---------------
Siyasette, doğru her zaman biraz geç söylenir. 01/03/2008
 

berfu_91

Üye
Keyifler degildir yaşamı degerli yapan,,yaşamdır keyif almayı degerli kılan... 29/02/'08

--------------- Ekleme ---------------

Söylediklerine dikkat edin,düşünceleriniz olur,
Düşüncelerinize dikkat edin,duygularınız olur,
Duygularınıza dikkat edin,davranıslarınız olur,
Davranıslarınıza dikkat edin,alıskanlıklarınız olur,
Alıskanlıklarınıza dikkat edin,degerleriniz olur,
Degerlerinize dikkat edin,karakteriniz olur,
Karekterinize dikkat edin,kaderiniz olur.... 01/03/'08
 
    Konu Sahibi
Yasalarda düşüneceğimiz tek şey, bizi erdeme götürüp götürmediğidir...02/03/2008
 
Tutku her iklimde yetişen bir bitkidir. 03/03/2008
 
Paradan daha önemli şeyler vardır. Ne çare ki, onları satın almak için para gerekiyor. 04/03/2008
 
Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi
ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
 
    Konu Sahibi
Bir insanın, gizlenmesi hususunda en çok güçlük çektiği şey, kendi hakkındaki fikridir...05/03/2008
 
    Konu Sahibi
Özgür bir ülkede yaygara çok ıstırap az, baskı altındaki bir ülkede ise yakınma az, keder çoktur...06/03/2008
 
    Konu Sahibi
Hayatta başarılı olmak için akılsız görünmeli, ama akıllı olmalıyız....07/03/2008
 
    Konu Sahibi
Bir kadın ne kadar uzun zaman kızından on yaş kadar genç görünüyorsa o kadar mutludur...08/03/2008
 
    Konu Sahibi
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, işitenin yararlandığı sözdür...09/03/2008
 
dünyada tek kahrolduğum şey merhaba diyerek birleşen ellerin elveda diyerek ayrılmasıdır...11/03/2008
 
Kızgınlık geçici bir deliliktir. Bu yüzden duygularınıza sahip olun. Yoksa onlar size sahip olurlar. 10/03/2008
 
Dinlerseniz, size her zaman doğru yolu gösteren bir sesin var olduğunu unutmazsınız. 11/03/2008
 
Her yeni fikir, başlangıçta diğerleri arasında azınlıkta kalır. 12/03/2008
 
Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...12/03/2008
 
seni serçenin göz yaşları kadar çok seviyorum.bu kadar az mı diyeceksin ama bilmediğin bir şey var...serçeler ağladıkları zaman ölürler!!!...13/03/2008