Gülme Krizine Girdim!!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Gülme Krizine Girdim!!!!!!
Sahur için menemen yapıyodum. Dayım geldi tattı. Çok güzel ama "ETİ EKSİK" dedi Bende napıyim kattım. Bide evde kuzu eti vardı. Tadı valla değişik oldu. Dayım şaşırtmaya devam ediyo beni.
 
Bir gün ben de deneyeyim (: kıymalı
 

CABBAR

Üye
Yumurta-kıyma üstüne de kuzu eti mi yanlış anlamadım demi merak ettim şimdi
 
Kıyma yok anladığım kadarı ile sadece kuzu eti.
 
    Konu Sahibi
gökçen abi dediğin gibi yaptım
 
Mememeni yapıp eti fileto kesip etsizmenemeni üstüne dök veya rulo haline getir yada 2 parmak kalınlığında bir etin ortasını kesip içine yaptığın menemenden koy,her türlü fırında pişir odayı koku sarar
 

55lim

Üye
Dün gece işyerinde bende 6 koca domates 4 yumurta ile menemen yaptık 2 kişi yedik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...