Güle güle Symbian..

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
Güle güle Symbian..
Evet arkadaşlar 2008 den bu yana symbian işletim sistemini kullandım, ve artık değişim yapma zamanı geldi. Bugün gittim bir tane SAMSUNG I9070 GALAXY S ADVANCE Satın aldım ve genel olarak iyi bir telefon hayırlısı olsun diyelim. çok mutlu oldum.

Not: Satılık Nokia 6630 var
 
hayırlı olsun ozaman
 
Tepkiler: .SeRDaR.

Buğra

Admin
hayırlı olsun
 
Tepkiler: .SeRDaR.

ANIL

Admin
Hayırlı olsun
 

Haydar

Emekli Yönetici
süper bi değişiklik olmuş
hayırlı olsun
 

Joker

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun
 
Hayırlı olsun bizede yazın bi androidli telefon almak nasip olur inşallah
 
Tepkiler: .SeRDaR.
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: .SeRDaR.
Hayırlı uğurlu olsun iyi bir tercih yapmışşınız.
 
Tepkiler: .SeRDaR.

Emrgncy

Üye
Hayırlı Olsun Serdar...


Symbianı kullanın kullanın işiniz bitince güle güle symbian, symbiana elveda, Symbiandan kurtuldum diye konu açın

Ne çektin be bunlardan symbian
 
Tepkiler: .SeRDaR.

aaeerr

Üye
Hayirli olsun bende symbian dan androide gectim gercekten cok daha guzel
 
Tepkiler: .SeRDaR.
Hayırlı olsun zaten nokia da symbianı bırakacak
 

deepmano

Üye
Hayırlı olsun...
 
Tepkiler: .SeRDaR.

Metin137

Üye
hayırlı olsun
 
Tepkiler: .SeRDaR.