Güiza'dan Cimbom gafı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
Güiza'dan Cimbom gafı
2 hafta sonra ağları sarsan Okçu, Aslan’ın bugün oynayacağını unutup “4’te 4 yaptık.. Umarım G.Saray da kaybetmiştir” dedi
Manisa galibiyetinin mimarı Güiza, maç sonu gaf yaptı. İspanyol golcü, Aslan’ın maçının bugün olduğunu unutunca “Manisa’yı yenerek 4’te 4 yaptık ve milli maç arasına galibiyetle girdik. Umarım Galatasaray da puan kaybetmiştir” dedi. Güiza?Galatasaray'ın maçının Pazartesi olduğu uyarısı sonrasında “Artık puan kaybetmelerini bekliyoruz” yorumunu yaptı
Maçta 1 gol atıp, Semih’in golünde pozisyonu yaratan Güiza, “Golü kimin attığı değil 3 puan almak önemliydi. Bugün taraftar da gol için çok istekliydi. İyi oynamadık ama kazandık. Rakip iyi savunma yaptı. Biz ise 90 dakika havlu atmadan saldırıp 3 puanı aldık. Benim atacağım golden çok takımın kazanması önemli”?diye konuştu.

Çok yorgunlar galiba,Volkan'da 30 Ağustos Cumhuriyet bayramı dedi
 

DiaBLoS

Admin
Adam Galatasaray ı takip etmiyor ki .. Bırakın okadar da olsun ..
 

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1582030' Alıntı:
Adam Galatasaray ı takip etmiyor ki .. Bırakın okadar da olsun ..
?
Neden puan kaybetmesini umuyor acaba?
 

Henry

Üye
Tek Takip Eden Fbli Okcu Değil ki Herkes Takip Ediyor. Dünya'da Takip Ediliyoruz. Bkz: İspanya ve Meksika da Gs Formalarına Talepler Artmış

İlk Mesajımda Buraya Oldu
 

'Davut

Üye
Adam futboluna bakıyor
 

Nadir

Emekli Yönetici
ya bir futbolcunun rakibini takip etmesi normal değil mi? ne gafından bahsediyorsunuz..gs li bir futbolcu Fenerin durumu hakkında konuşamaz mı biraz geniş düşünün..
 

Nadir

Emekli Yönetici
sonuna kadar okudum...
 

DiaBLoS

Admin
Yahu ne kadar uzatmasını seviyoruz..!

Olabilir , üstelemenin ne manası var..
 

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1594131' Alıntı:
Yahu ne kadar uzatmasını seviyoruz..!

Olabilir , üstelemenin ne manası var..
Bu konuyu kim üste taşımış???!
 

DiaBLoS

Admin
Yorumlarını tekrar okumaya çalışırsanız , ne demek istediğimi tekrar daha iyi şekilde anlayacaksınızdır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...