Güc tasarruf modunu kapat widget veya program varmi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Güc tasarruf modunu kapat widget veya program varmi?
slm
arkadaslar cok sık internete gırıyorum işyerınde 3 g acıyorum hızlı gıreyım dıye,fakat netten cıktıgım zaman bataryam uzun gıtsın dıye guc tasarrrufuna alıyorum fakat gunde bu işlemi 20 kere yapıyordurum ,o yuzden ac kapa dugmesının yerıne widget veya program varsa onunla yapmak ıstıyorum ,birde yenı kılıf aldıgım ıcın telıme ac kapa dugmesınden zor olmaya basladı saygılarımla
 
Buyur kardeş

maxicep.com/symbian-3-widget/quick-power-saving-mode-v1-00-0-s-3-anna-belle-unsigned-guc-tasarruf-modu-widgeti-602755.html
 
    Konu Sahibi
keşke içinde wifi ve mobil veride olsa
 

cyber

Üye
üstteki bar wifi ve mobil veri için ideal
 

2sb

Üye
link ölmüş :/ bana yeni link lazım
 
Belle tuşlarında batarya göstergesi var basılı tutunca açıp kapanıyor
 

najanaja

Üye
Nasıl olmaz qoo battery widget war hem batarya durumunu gösteriyo hem tek tıkla güç tasarrufu açıp kapıyo widget bölümünde bulabilirsin
 

najanaja

Üye


bak bundan haberim yoktu buda güzelmiş ben qoo yu kullandığım için ilk aklıma o geldi
 
Tepkiler: AHMED...
denicem şimdi merak ettim
 
Tepkiler: AHMED...
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...