GTA4 Rockstar Games

Mematcan

Üye
    Konu Sahibi
GTA4 Rockstar Games

Ekli dosyalar

Tepkiler: Tuba, MegaCimbomlu, süleyman uğur ve 26 diğerleri

kavutlar

Üye
(N95)Oyun Çalışıyor teşekkürler paylaşım için!
Ayrıca: zaten bu isim yapmış bir site zip ***'ine gerek yoq diye düşünüyorum !
 
hocam walla ilk başta inanmadım ama gta4 ama 2 boyutlu neyse teşekükürler
 

lovestar

Üye
bu kadar kötü 2d bir oyun olamaz.n gage 2.0 çıkarsa artık bi gta ya
 

usta52

Üye
teşkkrler arkadş güzel bir oyun pek gerçkci değil ama olsun
 

NobLe

Üye
teşekkürler oyun çok kolay bitiriliyor...
 

cCeaNn

Üye
çoq kolay ve basit şahsen beğenmedim eline sağlıq..
 

Occ

Üye
emeğine sağlık ama ben beğenmedim 1.49 mb oyun yapmış adamlar hiç zevkli değil halbuki wall-e diye oyun vardı yanılmıyorsam 100 küsür kb di ama çok zevkliydi birden aklıma o geldi
şaşırdım xD