GTA 4 PLay Dedikten Sonra.. Devamı İçerde.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

roLf'Us

Üye
    Konu Sahibi
GTA 4 PLay Dedikten Sonra.. Devamı İçerde.
Play Diyorum Sonra Siyah Liste Çıkıor Orda Error Diyor Ne YapmamLazım?
Yardımınıza Muhtaç Ey Abisi
 

roLf'Us

Üye
    Konu Sahibi
Kimse biLmiyorumu Off:S
 
fotoğraf falan koysaydın hiç açıklayıcı olmamış bu
 
Sen dekı sorun beemen yazsın n de de var ben de nasıl oldugunu merak ediyorum lütfen bilen vars h
 
Birader bende de ilk önce ****** co falan istedi.Sonra bi ***** dosyası indrdim onu program filestaki rockstar games in içine attım oldu.İstersen dene belki olur.
 

Salihyet

Üye
Ulen gökay, cdleri götürdün, eksik getirdin, bende oynayamıyorum senin yüzünden
 
şu linki dene www.rockstargames.com/IV
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...