selam arkadaşlar çok saçma bi durum içerisindeyim
n70 tlefonum war
wodafone hattımın gprs servisi açıktı kullanıodum neyse avea hat aldım paket5 gprs pakedini aktifleştirdim.. sonra ayarlarını yaptım 10 larca kez.. sonuç olarak bağlanamadım.. Sonra iptal ettirdim paket5 i.. vodafone hattı taktım vodafone ayarlarını ekledim denedim yine bağlanamadım..
başlarım böyle işe dedim avea hattımı geri taktım UCweb tarayıcısı yüklü tlefonda bi baktım bağlandım nete we çok hızlı.. Facebook dahil istedğm steye giriyorum..
kafamı karıştıran saatlerce sitelerde dolaştığım halde 1 kontörün bile gitmemesi
işin ilginç tarafı şuan vodafone ayarları aktif telefonda
we aveadan bağlanıorm knt gitmio
Mantıklı bi cevabı olan war mı?