GRPS bağlanıyorum kontör gitmiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mr1234

Üye
    Konu Sahibi
GRPS bağlanıyorum kontör gitmiyor
selam arkadaşlar çok saçma bi durum içerisindeyim

n70 tlefonum war
wodafone hattımın gprs servisi açıktı kullanıodum neyse avea hat aldım paket5 gprs pakedini aktifleştirdim.. sonra ayarlarını yaptım 10 larca kez.. sonuç olarak bağlanamadım.. Sonra iptal ettirdim paket5 i.. vodafone hattı taktım vodafone ayarlarını ekledim denedim yine bağlanamadım..
başlarım böyle işe dedim avea hattımı geri taktım UCweb tarayıcısı yüklü tlefonda bi baktım bağlandım nete we çok hızlı.. Facebook dahil istedğm steye giriyorum..

kafamı karıştıran saatlerce sitelerde dolaştığım halde 1 kontörün bile gitmemesi

işin ilginç tarafı şuan vodafone ayarları aktif telefonda we aveadan bağlanıorm knt gitmio

Mantıklı bi cevabı olan war mı?
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Avea'nın bazı bölgelerde sayaçları geç çalışıyor. Kullanmış olduğunuz bayt miktarı kadar kontör, ilerleyen saatlerde sistem kendini güncellediğinde bakiyenizden düşecektir. Mevcut bakineniz yetersizse ilk kontör yüklemenizde düşecektir.
 
Kontor sonradan kesilebiliyor. Dikkatli ol fazla uçma ucweb ile... Benden sana tavsiye kardeşim ona göre. Karamanın koyunu sonra çıkar oyunu

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada ucWeb operamini den güzel mi ?
 

mr1234

Üye
    Konu Sahibi
ya kontor gitmesi bi yana nası bağlanıo bu.. Erişim noktası INTERNET GPRS de yani vodafone da .. ayrıca aveadan herhangi bi gprs pakedi de almadım.. Bu arada şmdiye kadar 6 mb harcamışım kont gderse yeni hat alırım no problem Ucweb süper bence ..
 
Avea veya Vodafone ayarları sadece erişim noktası isim değişikliği ile aynı olduğu için sadece birinin ayarlarıyla iki hattın GPRS serviside kullanılabiliyor.

Ayrıca paket5 i iptal etmiş olsanda bir haftalık almış olduğun 5mb ın ücretini ödemiş durumdasın ve bunu hafta sonuna kadar kullanabilirsin. Kontorun bu yüzden gitmiyor

Kotan dolduğunda veya dolmasada hafta bittiğinde kontorun kesilmeye başlar dikkatli ol.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Kontor sonradan kesilebiliyor. Dikkatli ol fazla uçma ucweb ile... Benden sana tavsiye kardeşim ona göre. Karamanın koyunu sonra çıkar oyunu

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada ucWeb operamini den güzel mi ?

ucWeb fena değil ama yinede opera daha güzel
 
Sonradan gider arkadaşım eskiden mesajlarda böyle oluyordu.Kontör bittikten sonra 3-4 msj atılıyordu.Sonra yüklediğimde alıyorlardı
 

mr1234

Üye
    Konu Sahibi
saçmaLık yha aweanın yaptıı saoLun arkadaşLar
 

mr1234

Üye
    Konu Sahibi
gittii lan
 
Kontor sonradan kesilebiliyor. Dikkatli ol fazla uçma ucweb ile... Benden sana tavsiye kardeşim ona göre. Karamanın koyunu sonra çıkar oyunu

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada ucWeb operamini den güzel mi ?

Çıkmış bile arkadaşım hadi geçmiş olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...