gri tema s60 3rd by a21a

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gri tema s60 3rd by a21a
Gri tema



Güle güle kullanın
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Ozan, cellchuck, 'Davut ve 5 diğerleri
çok sağol kardeşim güzel bi tema hayata siyah beyaz bakanlar için ideal
 

cCeaNn

Üye
emeğine sağlık benim tarzım değil gri renk fakat bu tema griyi sevmemi sağladı
 
tema yapmayı anlatırken fotoların bırınde bu temayı görmustum bunu ıstıycektım bnde snden ellerıne saglık abı super gene
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tema yapmayı anlatırken fotoların bırınde bu temayı görmustum bunu ıstıycektım bnde snden ellerıne saglık abı super gene

programın anlatımını hazırlarken bu temayı yapıyordum..yalnız temada telefonunkinden farklı bir font kullanıyorum dikkat ettiysen..
 
programın anlatımını hazırlarken bu temayı yapıyordum..yalnız temada telefonunkinden farklı bir font kullanıyorum dikkat ettiysen..

Evet abi cok hos olmus gercekten iconlarınıda cok begendım ayrıca.Bende ugrasıorum birazcık işte ögrenebldıgım kadar ama su illustrator programını fazla bılemedıgım için onnla ilgili bıraz bılgı edınıp kullanmasını ogrendıkten sonra daha guzel seyler ortaya cıkacagnı dusunuyorum.Bir de söyledıgın svg ıle ılgılı programların bazılarını ındırdım bırazcık kafa yoruorum zor olcak gıbı ama kotam doldu tastı bu ay ınternetten yardım da alamıorm bırazcık ugrasıcaz bakalım.
Temaların ve başarının devamını dılıyorum abı ellerıne saglık .
 

mami24

Üye
Eline sağlık çok şık duruyor
 
Valla aradığım sey emeğine sğlık:
 
Bence fazla gri bir paylaşım olmuş.. Şaka şaka... Eline sağlık..
 

anafori

Üye
güsel oLmuş teşekkürLer ..
 

'Davut

Üye
güzel tema eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...