GravityBox [KitKat] v3.4.8 Unlocked

    Konu Sahibi
GravityBox [KitKat] v3.4.8 Unlocked



İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

Gereksinimler :
Xposed, root, android kitkat

Uygulama kullanımı:
Uygulamayı cihaz hafızasına yükleyin ve xposed menusunden uygulamayı isaretleyip mutlaka restart yapin ve cihaz acildiktan sonra istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz

Özellikleri :
* Ekran gorüntüsü alma
* Ekran vidosu kaydetme
* Farklı pil stilleri
* Saati gizleme ve ortalama
* İnternet hızını üstbarda gösterme
* Bildirim paneli ayarları_ şeffaf yapma renklendirme
* Kilit ekranı düzenlemeleri
* Fiziksel tuş düzenlemeleri
* Operator ismi ve renk değişimleri
* Sms ayarları
* Cagrı ayarları
* durum çubugu ayarları
* 360 derece dönme kontrolu
* 4 seçenekli (Reboot, Recovery, Hotboot, Download) yeniden başlatma butonu
* arayüzde sayfa döndürmelerini devre dışı bırakma
* tarayıcıya çıkış butonu ekleme
* bıldırım ve sistem arka planını değiştirme
* ses butonları ile müzik geçişi
* saat boyutlarını düzenleme
* artan zil sesini devre dışı bırakma

Resimli ve detaylı anlatım icin alttaki linke göz atın

[XPOSED] Gravitybox v3.0.0 - Android 4.1+ KitKat v3.0 (uygulama anlatım) 18.03.2014 - MaxiCep

Xposed yüklemek icin alttaki linke gidebilirsiniz

Xposed Installer v2.7 experimental1 + Xposed Modül Index - MaxiCep
 
Tepkiler: MaxipmaN, tayfun5453 ve noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Arkadaslar lutfen yardim bu ekran videosu alırken uygulamaya girdim mi yani ekran yan tarafa dondugu zaman videoda yarısı gidiyo gozukmuyo sorun nedir nasil cozebilirim bu arada çok teşekkürler müthiş uygulama
 
    Konu Sahibi
Arkadaslar lutfen yardim bu ekran videosu alırken uygulamaya girdim mi yani ekran yan tarafa dondugu zaman videoda yarısı gidiyo gozukmuyo sorun nedir nasil cozebilirim bu arada çok teşekkürler müthiş uygulama
Gelecek guncellemelerle duzelebilir.
 

SHS

Üye
Yakında bende bunu yükliycem
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Ekran videosunu nası kaydedicez yardım
 
Kaydetmi kayıta basınca donup kalıyo neden
 

mustipa

Üye
galaxy s5 miniye olurmu
 
    Konu Sahibi
Android L degilse olur.
 

mustipa

Üye
kitkat sürüm l daha gelmedi
 

Benzer Konular