GravityBox [KitKat] v3.4.6 Unlocked

    Konu Sahibi
GravityBox [KitKat] v3.4.6 Unlocked


İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

Gereksinimler :
Xposed, root, android kitkat

Uygulama kullanımı:
Uygulamayı cihaz hafızasına yükleyin ve xposed menusunden uygulamayı isaretleyip mutlaka restart yapin ve cihaz acildiktan sonra istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz

Özellikleri :
* Ekran gorüntüsü alma
* Ekran vidosu kaydetme
* Farklı pil stilleri
* Saati gizleme ve ortalama
* İnternet hızını üstbarda gösterme
* Bildirim paneli ayarları_ şeffaf yapma renklendirme
* Kilit ekranı düzenlemeleri
* Fiziksel tuş düzenlemeleri
* Operator ismi ve renk değişimleri
* Sms ayarları
* Cagrı ayarları
* durum çubugu ayarları
* 360 derece dönme kontrolu
* 4 seçenekli (Reboot, Recovery, Hotboot, Download) yeniden başlatma butonu
* arayüzde sayfa döndürmelerini devre dışı bırakma
* tarayıcıya çıkış butonu ekleme
* bıldırım ve sistem arka planını değiştirme
* ses butonları ile müzik geçişi
* saat boyutlarını düzenleme
* artan zil sesini devre dışı bırakma

Resimli ve detaylı anlatım icin alttaki linke göz atın

[XPOSED] Gravitybox v3.0.0 - Android 4.1+ KitKat v3.0 (uygulama anlatım) 18.03.2014 - MaxiCep



Xposed yüklemek icin alttaki linke gidebilirsiniz

Xposed Installer v2.7 experimental1 + Xposed modüller - MaxiCep
 
Tepkiler: ÇaRşI 2387

ANIL

Admin
Teşekkürler.
 
Tepkiler: Bahadir_fb

kalopsia

Üye
Kardeşim Xpoled yükledım framework guncelledım hızlı baslattım telefonu actım sımdı surekı uygulama hatası alıyorum hıcbırsey acılmıyor ve silinmiyor arada acılarken ılk telefon launcher calısmayı durdurdu hatası alıyorum bunun cozumu nedir ? ( ek olarak senin rom hangisi ? )
 
    Konu Sahibi

Xposed açılıyorsa uygulama yanındaki işareti kaldır cihazı yeniden baslat.

Cm12 kullanıyorum.

Pardon xposed yazmışsın eğer uygulama yöneticisinden xposed kaldıramıyorum dıyorsan tekrar rom yüklemekten başka çare gozukmuyor.
 
Benim telefonun yonga kümesi ile uyumlu değilmiş. Telefon bootloop oldu. Format atmak zorunda kaldım. Teşekkürler ama.
 
Tepkiler: Bahadir_fb

Benzer Konular