gravity adlı program için sertifika istiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
gravity adlı program için sertifika istiyoruz
merhaba arkadaşlar symbian için en iyi twitter uygulaması olan gravity i bir türlü kullanamiyoruz. Telefonlarımız hackli olsa bile programı en fazla 15 gün kullanabiliyoruz. Buna bi çözüm yapabilecek modlar çok takdir kazanacaktır. Çok teşekkürler
 
valla benimde çok ihtiyacım var tel hackli kuruyorum olmuyor s60v5 ler için geride kaldı eski yöntem yeni nesil telefonlarda naptıysam olmuyor bu konuda bi çözüm bulan arkadaş baya dua alır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...