GPS Sinyali Nerede İyi Çeker?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cmert

Üye
    Konu Sahibi
GPS Sinyali Nerede İyi Çeker?
Nokia C5 kullanıyorum ve İstanbul Avcılarda oturuyorum. Şu an oturduğum yerde cihazım uydulara bağlanamıyor. Garmin ve Ovimaps'ta durum aynı, çekmiyor bir türlü. İşyerim Beylikdüzü'nde orda da denedim ama Garmin yalnızca bir diş görebildi. Bu işte bir gariplik yok mu, sonuçta dağ başında değiliz
 
valla n79 var bursada oturuyorum sokak aralarında bile 5 uydu goruyo
 

YsF_90

Üye
apartman içinde uydu ile bağlantı yapmaz. cam kenarı, balkon veya direkt açık araziye çıkın. fakat havanın bulutlu, yağmurlu vs olması bağlantıyı etkiler.
 

celibar

Üye
açık alanda çeker.uyduyu görmesi gerekir.çanak antenin önünü kapatın o bile çekmez.
 

cmert

Üye
    Konu Sahibi
Ne kadar hassasmış meret yaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...