Gözlerinde Yaşıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gözlerinde Yaşıyorum
GÖZLERİNDE YAŞIYORUM​

Gözlerinden mahrum kaldım,
Sana ne kadar yaklaşsam gözlerinde yandım,
Sessiz kaldım, hep ağladım,
Ben sana bağlandım.

Son nefesimi gözlerinde hissettim,
Sana varacak bir yol aradım,
Gözlerin bana ışık oldu, ben sana bağlandım,
Durmadan ıssız sokaklarda yağmurlarla ağladım.

Sen benim hayatım,
Benim anlamım ve yaşam kaynağım.
Sensiz hayatın anlamı olmaz ki cancaazım.
Ben senin gözlerinde hayata bağlandım.​

TkSharMeLy
11 Ocak 2009 Pazar
02:13 - İzmir
 
Tepkiler: -YARINIYOK-

CEYLİN

Üye
kendi yazınız galiba...
çok güzelmiş
kısa ama öz
 

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet kendi şiirim arkadaşlar Hatta bu şiiri buraya yazarken yeni yazmıştım Eğer beğendiyseniz tekrar yazabilirim
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Gözlerinde değilde gönlünde yaşamak isterdim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...