Görev Yöneticisi Hakkında Soru

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Görev Yöneticisi Hakkında Soru
Arkadaşlar, atrixin görev yöneticisini beğenmiyorum. Fazla manual geliyo. Samsungun görev yöneticisi süper. Internetten alternatif olarak bulabilir miyim ya da aynı android sürümüne sahip bi samsung telefonun sistem köküne inip odex ve görev yöneticisini alsam ve kendi sistemime kopyalasam donanıma zarar verir miyim? Ve çalışır mı?
 
Donanima bi zarari olmaz dene bi istersen yada bi samsung telefon bul onun dosya yonetisini back up programlariyla cikarip kenxi teline at
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Kenxi ne ve dosya değil görev yöneticisi
 
Himm pardon ben dosya yoneticisi anladim onla ugrasacagina kerneli bekle daha iyi
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Gene çıktı şu kernel karşımıza. Hafızayı sil özelliği güzel samsungun görev yöneticisinin
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşın galaxy young dan alıcam. Sadece apkyı kurucam sisteme atmadan odexle ugrasmadan. Olursa süper olur
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Abi bu arada xml dosyasının üstünde nasıl değişiklik yaparım? android:label etiketini değiştiriceğim bikaç uygulama var da
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Telefonda açmıyo işte her türlü uygulamayla denedim karman çorman bi sayfa açıyo. Bilgisayarda yapıcam ama yurtta olduğum için bilgisayar bulamıyorum
 
Quick office denedin mi

- - - Eklendi - - -

Quick office denedin mi
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Evet. Task manager olmadı uygulama yüklenemedi dedi
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Genelde romlara görev yöneticisi eklemiyolar olur mu bunda
 

Sarangni

Üye
FMR Memory Cleaner kullan ya da Advanced Task Manager Pro kullan.

Yaklaşık 2 yıldır Advanced Task Manager Pro kullanıyorum ayarlar yapınca çok iyi. Boş ram 450 MB altına düşmüyor.
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Ilk söylediğini bilmiyorum ama ben de kullandım advanced. Romda yönetici olmazsa mecbur kullanıcam da şimdi kullanmam
 

Sarangni

Üye
Ilk söylediğini bilmiyorum ama ben de kullandım advanced. Romda yönetici olmazsa mecbur kullanıcam da şimdi kullanmam

Samsung kullandım Samsungun Görev Yöneticisi o kadar da iyi degil en azından GB görev yöneticisi hiç iyi degil.

Sistemden silip Advanced Task Manager Pro kuruyordum. Halada öyle.
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Bekle kuruyum o zaman reyiz
 

ney27

Üye
kardeşim görev yönetişi telefon her tel modeline has birsy benim bildigim bunun la ugrasma tel bozulabilir görev yöneticisi yerine playden task manegr kullanabilirsi
 

Kytos

Üye
    Konu Sahibi
Yok alternatif Ram temizleyici kullanmıcam. Telefoon rootlu ve dün advanced task manager pro yüzünden yeniden factory reset yaptım. Sanırım merkezi etkilicek bi değişiklik yapmış ve telefon açıldığında PHONE BOOTED!!!! diye bi uyarı geliyodu. Telefon aşırı yavaşlamıştı ve stuck oluyodu ara sıra. Ben tavsiye etmiyorum alternatif task managerları