Görev Çubuğu

    Konu Sahibi
Görev Çubuğu
görev çubuğum abuk sabuk bişe oldu win xp kullanıyorum bnu varsayılan nasıl yapabilirim yni eski klasik görünümüne nasıl çevirebilirim
 
konu yanlış yerde
 
Tepkiler: L-LumieRe