Haber Goophone Smart Watch (3g) !

    Konu Sahibi
Goophone Smart Watch (3g) !


Karşınızda Goophone Smart Watch (3G) !
Goophone firması bir akıllı saat üretmiş ve Windows Phone arayüzünün kopyasını kullanmış. Cihaz oldukça güzel gözüküyor, uyum çok iyi sağlanmış.



Cihazın teknik özelliklerine bakacak olursak:
1.54-inç ekran, 240*240 pixel
1.2GHz Mediatek MT6577 çift çekirdekli işlemci
2MP kamera
512MB RAM
4GB hafıza
Micro Sd kart
3G HSPA+
Wi-Fi 802.11b/g/n
Kapasitif dokunmatik ekran
Android 4.0 İşletim sistemi ve Google Play Store ile birlikte.
Renk seçenekleri: Siyah, beyaz.


Cihazın fiyatı $299.99 olarak belirtilmiş.

Cihazın satış sayfası:

Yorumum: Cihaz gerçekten çok güzel tam uyum sağlanmış, keşke Microsoft bu adımı daha önceden atsaydı Android kullansaydım bunu kesin almayı düşünürdüm.


 
Windows phone uyumlu değil galiba
 
Tepkiler: blackcemre
ama bu konuyu android bolumune açmanız gerekirdi sonuçta cihaz android işletim sistemi kullanıyor ..
 
Tepkiler: Akhtoher
    Konu Sahibi
ama bu konuyu android bolumune açmanız gerekirdi sonuçta cihaz android işletim sistemi kullanıyor ..
Ne alaka _? Sonuçta windos phone arayüzünü kullanıyor ve bunu yapabilenler var diye Windows Phone kullanıcılarının görmesi suç mu? Yasak mı burada Android kullanıyor diye bu konuyu açmak ?
 
Ne alaka _? Sonuçta windos phone arayüzünü kullanıyor ve bunu yapabilenler var diye Windows Phone kullanıcılarının görmesi suç mu? Yasak mı burada Android kullanıyor diye bu konuyu açmak ?
ben sadece söyledim ne bu yargılar gibi ? söylemek suçmu kardeşim. windows phone arayüzünü kullanması önemli değil işletim sistemi hangisini kullanıyor o önemli.
Doğan görünümlü şahin gibi olmuş kanka
aynen katılıyorum Kardeşim ..
 
    Konu Sahibi
ben sadece söyledim ne bu yargılar gibi ? söylemek suçmu kardeşim. windows phone arayüzünü kullanması önemli değil işletim sistemi hangisini kullanıyor o önemli.
aynen katılıyorum Kardeşim ..
İyi madem yerini beğenmedin şikayet et taşısınlar yöneticilerde uygun görürse taşınır rahat ol. Burada baya bir Android bölümüne girmeyen arkadaşlar var onlarda görmezler olur biter.
 

Akhtoher

Üye
İyi madem yerini beğenmedin şikayet et taşısınlar yöneticilerde uygun görürse taşınır rahat ol. Burada baya bir Android bölümüne girmeyen arkadaşlar var onlarda görmezler olur biter.
Hocam ne kadar çok alındınız . Arkadaş sizi sert bir üslup ile uyarmadı şikayet edeceğim demedi bir sakin olun
 
    Konu Sahibi
Hocam ne kadar çok alındınız . Arkadaş sizi sert bir üslup ile uyarmadı şikayet edeceğim demedi bir sakin olun
Tüm hepsini tek tek çevirince emek verince böyle bir yorumun gelmesi sinirlendiriyor. Neyse kirletmeyelim forumu iyi forumlar...
 

dakamon

Üye
Bence nokia çok güzel bir saat çıkaracak
 
Tepkiler: Microsoft Corporation

braayn

Üye
bnde tasarımı beğendim sadece fiyatı biraz fazla gibi..
 

0MG90

Üye
Akıllı saat bu o kadar şatafatlı özelliklere ne gerek var en iyisi Smartwatch 2 bence
 
Tepkiler: Invoke
Bu saatler hoş güzelde 1 günden fazla gitmiyor pilleri, arkadaşım not 3 yanında galaxy gear verdiler telefonun yanında birde onu şarja takıyor hergün.
 

PriZm

Üye
İlk defa yenilikçi kutucukların(!) bu kadar uyumlu olduğunu gördüm.
 

Invoke

Üye
Akıllı saat bu o kadar şatafatlı özelliklere ne gerek var en iyisi Smartwatch 2 bence

Aynen, su olayı, telefonda belki gereksiz ama saatte önemli. Ama bunun da tipi güzel.

Bu saatler hoş güzelde 1 günden fazla gitmiyor pilleri, arkadaşım not 3 yanında galaxy gear verdiler telefonun yanında birde onu şarja takıyor hergün.

smartwatch 2 için 2günde bir dediler lansmanda. Kullanıma göre sonynin sitesinde 7güne kadar mı 10güne kadar mı ne yazıyordu(heralde sony hiç kullanmadan koluna takıp beklemiş 10gün gitmiş =P ).*** metro arayüzlü androidli saat O.o çok fake diyesim geldi aslında ama gerçekmiş
 

0MG90

Üye

En çok şarj sw2 de gidiyor birde 1. sinde
 

irem10

Üye
goophone i6s aldim rom unu degistirecegim fakat bilgisayarla baglanti kuramadim bilgisayarimda win 10 32 bit var yardim lütfen
usb kablosu bozuk diye yenisini aldim fakat oda baglanti kurmadi yardim lütfen
 
Son düzenleme: