Google Maps for Mobile 1.39.09 Symbian 9.1(s60 3rd) Java - sisx

NobLe

Üye
    Konu Sahibi
Google Maps for Mobile 1.39.09 Symbian 9.1(s60 3rd) Java - sisx
Google Maps for Mobile 1.39.09 Symbian 9.1(s60 3rd)Java

Google Earth programının telefona çevrilmiş halide denebilir..WLAN yada GPRS üzerinden harita ve sokakları gösteren bi uygulama..Ayrıca GPS cihazınız varsa Harita üzerinden Bulunduğunuz konumuda gösteriyor

Google Maps for Mobile 2.00 Symbian 9.1(s60 3rd)sisx
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: akondd, Sinanisot610, ibrahimi_89 ve 97 diğerleri

kukumaw

Üye
dostum kimse teşekkür etmemiş sağol klavyene sğlık ellerin dert görmesin
 
Tepkiler: doping18

NobLe

Üye
    Konu Sahibi
dostum kimse teşekkür etmemiş sağol klavyene sğlık ellerin dert görmesin

Teşekkürler gerçekten sağol sömürgecilik yapıyo millet indiren yorum falan yazmıyor teşekkür ederim anlayışından dolayı...
 

aliorhan

Üye
Evet kullanıyorum çokda güzel bi program eline sağlık.
 
eline sağlık dostum. sağol paylaşımın için
 
Çok sağolasın kardeşim bu uygulama GPRS le biraz fazla kontör harcatır ama olsun olurda acil bir yerde lazım olursa kullanmak için indiriyorum. Ellerine sağlık kardeşim
 

daymoon

Üye
tesekkurler guzel paylasım için
 

##omar##

Üye
kardeş kontör yermi bu prg ?????
 
allah razı olsun kardeş.ne diyim başka. nereye gitsem haritada benle geliyor.türkcell in haftalık internet paketi ile doya doya kullanıyorum.(25 kontör-haftalık)
 

tosbai

Üye
teşekkürler üstad.ellerine sağlık
 

evılday

Üye
paşam elıne koluna saglık..23/01/2009 yukledım sorunsuz mukemmel bı sekılde kullanıyorum...tekrar tesekkur ederım...devamını beklerız..N95
 

maki20

Üye
teşekkürler eline koluna sağlık saolasın
 
Sagol emegine sağlık ama benim telefona yuklerken dosya sılınemıyo dıyo google mapsın 2.0ver. Yukledım sımdıde gırmıyo bu harıta tam aradıgim pro bende vardı baya kullanmıştım proyu
 

Atalay

Üye
çok teşekkürler arkadaşım,emeğine eline sağlık,indirdim ama denemedim daha önce,umarım tam aradığım produr.saygılar
 

thecenks

Üye
tessekkurler kardes paylasim icin
 

asddsa12

Üye
teşekkürler arkadaşım bende bunu bekliyordum
 

benhjk

Üye
güzel bi program eline sağlık

ne kadar kontör yediğinide söyleseydin keşke

5 kontörüm vardı zaten 0 kaldı
 

musmail

Üye
Eyvallah kardeş emeğine sağlık..