ANIL
Admin
-
Konu Sahibi
-
Şaka bi yana gerçekten çok yoruyor makinayı.güncelleme denetlemesi 3 sene süren ram katili tarayıcı
Güncellemeden sonra da eski yazılıma ait yedekleri temizlemiyor, C sürücüsünün yılda 1-2 gb şişmesine neden oluyorgüncelleme denetlemesi 3 sene süren ram katili tarayıcı
Denemediyseniz şunu bir deneyin.Sayfaları bile yavaş açıyor. Donuyor, kasıyor, hata veriyor. Bir de işlemciyi de yoruyor
3. parti programlar genelde temizlik yapmaz. Mesela; Anti-virüs gibi programlar. CCleaner var ama işe yarayıp yaramadığını tam olarak çözemedim. Çünkü, temizlik yaptıktan sonra hatalar başlıyor bilgisayarda. Kayıt kütüğü, bozuk dosyaları onarayım derken daha beter ediyor.Denemediyseniz şunu bir deneyin.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mozilla, chrome, opera gibi tarayıcıların profilde biriken fazlalığı temizler. Bunun gibi şeyler varda her durumda önerilmiyor
sen dene sıkıntı çıkmaz, diskde yer açar sadece artık dosya temizler, uçurmaz bilgisayarı3. parti programlar genelde temizlik yapmaz.
bunu yapıyor mu diye düşünüyordum demekkki yanılmadım, zaten 3-4 sene formatsız pc de iyice sapıtmaya başlıyor chrome.Güncellemeden sonra da eski yazılıma ait yedekleri temizlemiyor, C sürücüsünün yılda 1-2 gb şişmesine neden oluyor
nasıl ram katili oluyor yav her türlü işlemi yaparken arkada açık duruyor kapalı olsa da açık olsa da performans değişimine rastlamadım varsa da fark edilmiyor bile neredeysegüncelleme denetlemesi 3 sene süren ram katili tarayıcı
yıllardır sömürdü durdu rami, belki iyileşmiştir.nasıl ram katili oluyor yav her türlü işlemi yaparken arkada açık duruyor kapalı olsa da açık olsa da performans değişimine rastlamadım varsa da fark edilmiyor bile neredeyse
Şimdi sömürmüyor mu sanıyorsun? Programların, uygulamaların boyutları yüzünden bilgisayarlar telefonlar kaldırmıyor artık. Çok yük biniyor. Hal böyle olunca da Ram zorlanıyor, işlemci daha çok ısınıyor. Sürekli yenilik, iyileştirmeler, güncellemeler falan filan hepsi artık adet haline geldi.yıllardır sömürdü durdu rami, belki iyileşmiştir.
ben sömürmüyor demedim kiŞimdi sömürmüyor mu sanıyorsun? Programların, uygulamaların boyutları yüzünden bilgisayarlar telefonlar kaldırmıyor artık. Çok yük biniyor. Hal böyle olunca da Ram zorlanıyor, işlemci daha çok ısınıyor. Sürekli yenilik, iyileştirmeler, güncellemeler falan filan hepsi artık adet haline geldi.
Kısacası; Chrome çok ağır tarayıcı ve Ram düşmanı. İsteyen kullanır veya kullanmaz. Bir şey diyemeyiz.ben sömürmüyor demedim ki
multiprocessing dediğimiz bir özellik buna neden oluyor. Her sekme sanki yeni bir chrome açmış gibi davranıyor yani 5 sekme aç görev yöneticisine bak 5 tane chrome işlem yaptığını görürüz, amaç tarayıcıdaki yükü parçalara bölerek daha hızlı çalışmasını sağlamak ve çökme durumunda sadece sorunlu olan sekmenin çökmesini sağlamak komple çökmüyor yani.Ram sıkıntınız varsa 32 bit sürümünü kurun(kurabilirseniz tabi) yarısına yakın ram kullanır 64 bit versiyona göre. Birde Adblock yerine ublock origin kullanın.Çoklu sekmelerde falan RAM'iniz azsa çökmeler muhtemel. Google Chrome'un minimum sistem gereksinimleri: intel core i5, 8 GB ram...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?