PALA.
Üye
Ahmet ağa, ben chromcu falan değilim, sırf senin için indirdim ve test ettim, hata falan yok, lokum gibi yapmışlar.Yine Aynı Hatalar .D
başka birşeyler varda çözemedim. 3 tane pc dede aynı sorun var. 1.nesil işlemci var olay şu normal sürümü kullanırken güncelleme geliyor bu sefer o yukarıda olay oluyor. yani güncelleme gelene kadar sorun yok sonrasında patlak veriyorAhmet ağa, ben chromcu falan değilim, sırf senin için indirdim ve test ettim, hata falan yok, lokum gibi yapmışlar.
Bahsettiğin pencere sorunuyla ilgili hiçbir hata görülmedi, muhtemelen hata senin sistemine özel, yazılımın üreticisi bişey yapamaz.
Mesaj birleştirildi:
Ama akıl akıldan üstündür, bak vista ve xp modunda çalıştırınca dediğin sorunu buldum.
Daha önce dediğim gibi sistemindeki yazılımsal bir sorundan kaynaklı hata alıyorsun.
Bu hata belki sistemindeki eski yazılım kalıntılarından, belkide yaptığın bir ayardan, sistem temasından olabilir.
Hepsinde Win8 mi var ? Muhtemelen bu donanımdan ziyade işletim sistemi ile alakalı, tema sorunu gibi duruyor.3 tane pc dede aynı sorun var. 1.nesil işlemci var olay şu normal sürümü kullanırken güncelleme geliyor bu sefer o yukarıda olay oluyor.
8.1 ve orjinal siteden indirip 3 cihazdada kullanıyorum. olmadı başka format deneyeceğimHepsinde Win8 mi var ? Muhtemelen bu donanımdan ziyade işletim sistemi ile alakalı, tema sorunu gibi duruyor.
İlginç bir durumkayıt defterinde bazı ayarları güncelleme esnasında bozuyor olabilir.
Chromu özellikle de bu yüzden sevmiyorum, en iyi yaptığı şey şişmektir, eskiden günceleye güncelleye birkaç gb şiştiğini bilirim.
Portable olanında durum nasıl ? Yanlışım yoksa portable olan güncelleme almıyordu. Eğer portablede sorun yoksa ayda bir portableyi indirip güncellemiş olursun ama yukarıda dediğim gibi kayıt defterinde meydana gelen bir sorun varsa portable de para etmez.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben bunun güncellemeden kaynaklandığını düşünmüyorum. Eğer öyle bir durum olsaydı, en kısa sürede çözerlerdi, bu size özel gibi görünüyor.
Diğer chromium tabanlı tarayıcılarda durum nasıl ? Onları da deneyin, aynı tabanlı olsa da belki güncelleme sonrası hata almazsınız.8.1 ve orjinal siteden indirip 3 cihazdada kullanıyorum. olmadı başka format deneyeceğim
MOzilla Var Ama Aktif KullanmıyoırumDiğer chromium tabanlı tarayıcılarda durum nasıl ? Onları da deneyin, aynı tabanlı olsa da belki güncelleme sonrası hata almazsınız.
Mozilla candır gerisi heyecandırMOzilla Var Ama Aktif Kullanmıyoırum
Şikayetçiysen, kaldır ve kurtul.Allah alsın bi salsinlar bizi
Alternatıf YohhŞikayetçiysen, kaldır ve kurtul.
Portable olanı masaüstüne yükle ve dene aynı sorun olacak mı bakalım ?
Bir müddet güncellemeden sonra sorunlar ortaya çıkacak mı takip et.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
O zaman her güncellemede neden hayıflanıyorsun ? Olmuyorsa bırak.Alternatıf Yohh
Belki sesimi duyan olurO zaman her güncellemede neden hayıflanıyorsun ? Olmuyorsa bırak.
Zaten genelde 2 tür tarayıcı var, firefox ve diğerleri(chromium tabanlılar)
Burada top atsan duymazlar, forum böyle.Belki sesimi duyan olur
Youvtubede vardiBurada top atsan duymazlar, forum böyle.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ama yinede google üzerinde arama yapınca görünecek şekilde bir başlık ve içerik ile konunu aç.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Senin videoları biz bile izlemiyoruz, adamların işi gücü yok da koskoca internet aleminde senin videonu mu izlesin ?Youvtubede vardi
Fark Eden Birşey Yok You Tube Kendi ÇöplüğüSenin videoları biz bile izlemiyoruz, adamların işi gücü yok da koskoca internet aleminde senin videonu mu izlesin ?
Git adam gibi sorununu anlat, buralarda hayıflanman çözüm değil. Derdini anlatmayan dermanını bulamaz...
Haa doğru diyorsun, CIA, FBI, MOSSAD... sabah akşam Türkleri takip ediyor, o yüzden senin sistemindeki sorunu bulmak için 85 milyon vatandaşımızın google-youtube üzerinde yazdıklarını tek tek inceliyorlar, bunlar içinden senin sorunu açıklamanı bekliyorlar, hepsi Türkçe biliyor, başka işleri yokFark Eden Birşey Yok You Tube Kendi Çöplüğü
Yok o kadar zahmet etmesinler ben siy yaparimHaa doğru diyorsun, CIA, FBI, MOSSAD... sabah akşam Türkleri takip ediyor, o yüzden senin sistemindeki sorunu bulmak için 85 milyon vatandaşımızın google-youtube üzerinde yazdıklarını tek tek inceliyorlar, bunlar içinden senin sorunu açıklamanı bekliyorlar, hepsi Türkçe biliyor, başka işleri yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?