Aleksandra Üye Opera mini modified kısmını açıklar mısınız lütfen --------------- Ekleme --------------- Teşekkürler --------------- Ekleme --------------- teşekkürler paylaşım için
Opera mini modified kısmını açıklar mısınız lütfen --------------- Ekleme --------------- Teşekkürler --------------- Ekleme --------------- teşekkürler paylaşım için
daywalker28 Üye Opera Mini nin logolarını ve adını değiştirmişler sadece yani özünde opera mini ama chrome olarak görüyorsun sen. Doğan görünümlü şahin gibi çakma bişey işte =)
Opera Mini nin logolarını ve adını değiştirmişler sadece yani özünde opera mini ama chrome olarak görüyorsun sen. Doğan görünümlü şahin gibi çakma bişey işte =)