unity daha iyi ya kde tamam herşey elinde de zaten gnome kullanacagına hiç kullanma ama unity iyi kde biraz eski alıskanlıklarda bıraktırıyor insanı unity de gnome kdar sade kde kadar detaycılık var
unity daha iyi ya kde tamam herşey elinde de zaten gnome kullanacagına hiç kullanma ama unity iyi kde biraz eski alıskanlıklarda bıraktırıyor insanı unity de gnome kdar sade kde kadar detaycılık var