Gnome - Kde - Unity ? Hangisini seçmeli?

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Çalış çalış
 

Nextman

Emekli Yönetici
Bak daha şimdiden başlarsanız böyle sohbete tüm konularınızı mesajlarınızı denetime alırım söyleyim.
 
Tepkiler: Dede, achambo ve MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Abi yok arkadaş zayıf almasın diye söyledim
 

KayraBey

Üye
Ben dün kde indirdim.görsel olarak beni mint'ten soğuttu ama kurmayı başaramadım o yüzden hevesim kursağımda kaldı
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
niye kuramadin abi
 
Tepkiler: Dede

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Pardon abi simdi okuldayim aksam donunce cozeriz sorunu
 
Tepkiler: Dede
Cozemezsen ban
 
Tepkiler: achambo, Dede ve MaxiHan

OozyStaw

Üye
kde iyi geldi Windows benzeri olduğu içindir pratik gibi sadece fark görüntüde dimi onun dışında farklılık yok
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
kde iyi geldi Windows benzeri olduğu içindir pratik gibi sadece fark görüntüde dimi onun dışında farklılık yok

Evet arayuzlerden bahsediyorsaniz (kde, lxd vb...) goruntu ve islevsellik disinda farkliliklari bulunmamakta.
 
şuan unity kullanmaktayım. bir sıkıntı yaşamadığım sürece devam edicem
 
unity daha iyi ya kde tamam herşey elinde de zaten gnome kullanacagına hiç kullanma ama unity iyi kde biraz eski alıskanlıklarda bıraktırıyor insanı unity de gnome kdar sade kde kadar detaycılık var
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Ben bunların hiçbirini kullanmıyorum ne olacak şimdi :-)

Benimki mint cinnamon
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
unity daha iyi ya kde tamam herşey elinde de zaten gnome kullanacagına hiç kullanma ama unity iyi kde biraz eski alıskanlıklarda bıraktırıyor insanı unity de gnome kdar sade kde kadar detaycılık var

Gnome neden kullanmayalim gnome gayet kullanisli ve guzel
 
gnome cok basit ya lunix tabanlı sistem kullanıyorsan gnome kullanmayacan ozamn lunixin hakkını veremiyon