Gnctrkcll 30 dk konuş 1kontör

Originally posted by dimitradon@Sep 23 2005, 08:51 PM
yaw arkadaslar benim turkcelle konur yukleyince 1 haftada 80 knt gidiyor. neden yaw hiç konusmuyom bişiyede üyeligim yok alla ala.
[post=175462]Quoted post[/post]​


kardeş bi üyeligin olmadıgına emin ol ben bi ara turkcell msn beleş diye üye olmuşum farkında degilim 5günde 25kontör gidiyodu turkcelli ara ;
 
güzelde normal hazır kartlılarıda arabiliyoruz dimi illa gnctrkcll olcak degil :rolleyes:
 
benım bılgıgım kampuscellden oluyor
 

asuuuk

Üye
ya ben de üyeyim ama bu kampanyadan faydalanamıyorum. 8den sonra 30 dakikası 1 kontör mü hiç tanık olmadım böyle bişeye. olsa ne iyi olurdu koşulları neler bunun ya? bi ilgilenirsen benimle çok mutlu olucam. kontör dayandıramıyorum da
 
arkadaşım bu kampanya 2005te yapılmıştı ve şuan da bitmiş durumda. konu da 2005te açılmış. şu an öle bişi yok, 2007deyiz...
ayrıca 2 senelik konuyu hortlattığın içinde saol...
 

ByMobil

Üye
yaw arkadaslar benim turkcelle konur yukleyince 1 haftada 80 knt gidiyor. neden yaw hiç konusmuyom bişiyede üyeligim yok alla ala.

usta daha önceden 1haftalık bedava haber paketine felan üye oldunmu ? valla bendende alıyorlar online işlem merkezine bakıyorum abonelik felan yok turkcell i aradım sonunda iptal ettiler
 

danger03

Üye
çok güzel kampanya olmuş değerlendirmek gerek
 

CoYoTe®

Üye
Çok Güzel Bişey...Saolasın
 
bilmiyorum ama herhald 2.kez yazıyorumm iyi oldu buu
 
ya kardeş nasıl bu uygulamayı yapıcam ya sana zahmet bana msn den anlatırmısın kardeş msn adresim mardinli.ugur4913@hotmail.com kardeş sen eklersen iyi olur bana uygulamayı gözterissen çok iyi olur şimdiden teşekkür ederim kardeş