Yardım GM Discovery Hakkında Sorularım...

    Konu Sahibi
GM Discovery Hakkında Sorularım...
Arkadaşlar discovery de sayaç varmi. ROM yükleyip tekrar stock atsak garanti de belli oluyormu.Ve kullandığınız en stabil hızlı ROM un ismini alabilirmiyim.
 
Fabrika yazılımını atınca sıfırlanıyor diye duydum yanlış hatırlamıyorsam .
 
Sayaç gibi bir mekanizma var ama stok ROM kurunca 0 oluyor
o sayaç sadece rootu denetliyo
Legend V12 kullanıyorum şu anda
@Karavelaa
elimde en az 10 tane ROM var istediğimi kuruyorum
 
    Konu Sahibi
Sayaç gibi bir mekanizma var ama stok ROM kurunca 0 oluyor
o sayaç sadece rootu denetliyo
Legend V12 kullanıyorum şu anda
@Karavelaa
elimde en az 10 tane ROM var istediğimi kuruyorum
Şuan ben miui bayaa sevdim güzelmiş o rom direk rootlumu birde tekrar stock a nasıl dönem veya bu romu basil yuklicem ilk defa ROM atiyorum cunki bunların linklerini atarsak sevinirim
 
    Konu Sahibi
Ayrıca root için sayaç var diyorsunuz ya ROM rootluysa nolcak?
 
stok romu internetten temin edebilirsin rootsuz halde
ama kurmak için custom recovery lazım olabilir
custom ROM zaten kendinden rootlu oluyor
stok kendinden rootlu olmaz asla
orada sayacta yes yazar bu cihaz rootlu der işte
garanti genellikle oraya bakmıyor ama
 
    Konu Sahibi
Peki bu kazılarda custom dan stocka dönünce felan sorunlar oluyor yazıyor .ayrıca genellikle bakmıyor diyosunda yani o sayaç sifirlanmiyormu stocka dönünce
 
Peki bu kazılarda custom dan stocka dönünce felan sorunlar oluyor yazıyor .ayrıca genellikle bakmıyor diyosunda yani o sayaç sifirlanmiyormu stocka dönünce
stoka dön stoku rootsuz halde kullan o sayaç 0 olur
customdan stoka dönerken custom ROM'daki açılış logosu kalabiliyor
Onu da düzeltirsin internette stok açılış logosu mevcut
 
    Konu Sahibi
stoka dön stoku rootsuz halde kullan o sayaç 0 olur
customdan stoka dönerken custom ROM'daki açılış logosu kalabiliyor
Onu da düzeltirsin internette stok açılış logosu mevcut
Peki miui romu nu ben sevdim.orda herşeyi anlatıyor demi nasıl felan yükleneceğini
 
zip dosyasını indir cwm, twrp, philz, carliv recoverylerden istediğinle flashla
ben PhilZ kullanıyorum
bildiğin cwm touch
 
Tepkiler: Karavelaa