global race .racing thunder

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
global race .racing thunder
5800daki orjinal oyununun aynisi varsa buraya link atabilirmisiniz . Oyun signed olursa iyi olur .
 

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
bu racing thunder 2 . biz arkadaslarla multi oynamak icin olurmuki
 
heralde s60v5 de çalışan racing thunder S^3 ler de çalışmıyor , bu diğerinden daha iyi bi yükle bak multiplayer desteği varmı yokmu diye bişe kaybetmezsin ya yükleyerek
 

Dimi3

Üye
Multi desteği var ama sanırım bluetooth ile olmuyor. Ayrıca arkadaş RT1 ile multi atmak istiyor. İstersen S60v5 bölümünden raging thunderı indir dene. Bazı s60v5 uygulamalarını açabiliyor..
 

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
evet bazen s60v5den program indiriliyoda . oyunu bulamadim signedini bana bi yardimci olursaniz
 

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
saol kardesde signed lazim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...