Gittiğine İnanmıyorum...

    Konu Sahibi
Gittiğine İnanmıyorum...
...
Gittiğine inanmıyorum?
İnanıyor gibi yapıyorum ama inanmıyorum işte!
İnanılası bir gidiş değil seninkisi!
İnanmıyorum,
İnanamıyorum işte?
Gitmiş gibi değilsin çünkü..
Gitsen bilirdim!
Bu gitmek değil biliyorum..


___kaptan___
 
Tepkiler: sevinc KARACA ve abdulk4dir

xqz5

Üye
Gitsen bilirdim! Yanıbaşımda gülümseyen yüz sen değil misin? Etkileyici şeyler yazıyorsun dostum
 
Tepkiler: ___kaptan___

FatoŞ

Üye
Gitsen Bilirdim ..
Gitsen Bu Saçma Aşk nagmeleri Çalmazdı Kulaklarımda..
Gitsn Bilirdim..
Şiirler Yazmazdım Sana Dair..

Gitsen Bilirdim ..
kagıttan Gemi Yapıp Şiirlerimi Sana Gelsin Diye Bırakmazdım..
Gitsen Bilirdim Sorma İşte Bilirdim... :/
 
Tepkiler: ___kaptan___

xqz5

Üye
Gitsen bilirdim..
Gitsen sen kokmazdı gözyaşlarım.
Sabahları bulmazdı saatler.
Anlardım da yokluğunu.! İlk defa gitmedinki tanırdım yokluğunu..
 
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___
    Konu Sahibi
bu naçizane satırlar için çok teşekkür ederim efenim
...
Dedim ya inanılası bir gidiş değil seninkisi!
Gideceksen eğer;
Uzayan yollar gibi git!
Güneş gibi, ay gibi, yıldızlar gibi!
Gideceksen gece gibi git!
Başucumdan düşüversin fotoğrafın!
Sabahlar ölsün yokluğundan!
Ama seninkisi gitmek değil biliyorum..
Ürkek bir kalış seninkisi!
Gitsen bilirdim..
Bu gitmeye benzemiyor....
 
Tepkiler: FatoŞ

xqz5

Üye
bizde teşekkur ederız
 
Son düzenleme:
Tepkiler: FatoŞ ve ___kaptan___