Gitme vakti geldi.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Gitme vakti geldi.
Uzun bir zamandır buradayım. İyi arkadaşlıklar, kardeşlikler ve dostluklar kazandım ama bunuda en iyi bildiğim yolla yaptım samimiyetle Bu günün geleceği zamanı bekliyordum, bu sonun olacağı günü bekliyordum, geç olsada geldi işte nedenler çok karışık ben bile aslında bilmiyorum. Gitmeye zorlanıyorum desem inanırmısınız? İşte öyle bişey bu hoş değil ama bazen yapmak zorundayız çünkü yapmazsak baskılar durmuyor. Keşke daha farklı şekillerde buraya gelseydim, daha farklı bir "nedenle". Keşkeleri bu yüzden sevmiyorum, keşke böyle olsaydı, keşke şöyle olsaydı, keşke bu "İŞ" olmasaydı o zaman gitmek zorunda kalmazdım yani zorla ayrılmazdım. Şuan düşündüğünüzden daha çok farklı şeylerle savaşıyorum ben, hatta hiç aklınızdan geçmeyecek şeyler bu. "Bazıları çok iyi bilir buraya geliş amacım çok farklıydı" hemde bambaşka sebeplerdi bunlar, yoldan geçerken uğramadım yani bilerek oldu tesadüf değil.

Her neyse fazla derinlere inmek istemiyorum. Akşama banı attırıcam son günümü keyifle geçireyim istiyorum soru sormayın cevaplayabilsem kendime söylerdim

Gitmek cesaret ister maxicep, gideceğin yer neresi olursa olsun sevdiklerinle arana mesafeler girince varış yerinin hiçbir anlamı kalmaz. Vedalaşmakta zor iştir biliyormusun oturursun aracın k*çına bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar görünürden o zaman anlarsın işte vedalaşmak kalana değil asıl gidene koyar.
yiyenlere afiyet olsun ha bu arada bu yazıyı gören lütfen beyaz yazı var diye yayın yapmasın parolamız ise "zaten mİSAfirsin burada" siz bu cümleyi yazın ben anlarım gördüğünüzü bakalım kaç kişi yiyecek ...
 
hoca bazan telefonun bile çekmediği yerlerde dağda bayırda çalışıyorum aylarca,bırak internete girmeyi ailemle bile konuşamadığım oluyor ama bu bulunmaktan zevk aldığım yerlerden tamamen bağımı kopartmama sebep değil... 3-5 gün siteye gelmedin diye kimsede ayıplamaz,, bence hesabı sildirme yarın çok pişman olursun
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
kendi rızamla olsa dükkan senin kardeşim
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
sende hoşçakal forumuntadını çıkart herkese (zaza) nasip olmaz
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
nereye zaza bana siverek kebebı ısmarlayacaktın yemk sözün vzr bana
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
ne yapalım oldu bir hata idare edin

Gitmek cesaret ister maxicep, gideceğin yer neresi olursa olsun sevdiklerinle arana mesafeler girince varış yerinin hiçbir anlamı kalmaz. Vedalaşmakta zor iştir biliyormusun oturursun aracın k*çına bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar görünürden o zaman anlarsın işte vedalaşmak kalana değil asıl gidene koyar.
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
bazen gitmek zorunluluktan ibarettir. sen kapıyı kapatır gidersin arkadaki seni en fazla 1 gün düşünür ama bilinmez gidenin içindeki acı çünkü giden bırakır geride ortamı düzeni

men edeceğin miras olsun
önemlimi insan hayatından
bıraktı bu film burda son bulsun
dur diyemezsin bana uzaktan
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kendine iyi bak o zaman ..
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
1. sayfaya gidip konunun en altındaki beyaz yazıyı okuyun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...