Giriş yapma sorunu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Giriş yapma sorunu...
Foruma girip "Giriş yap" butonuna tıkladığımda bazen o açılabilir menü gelmiyor. Onun yerine "www.maxicep.com/login/" diye boş bir sayfa açılıyor ve giriş yapamıyorum. Bu sadece bende mi oluyor yoksa herkeste varmı bu durum?
 
bende sorun yok internet tarayıcında sorun olabilir
 

India

Üye
bendede oldu birkaç kez
 
    Konu Sahibi
Her zaman olmuyor hep olsa şimdi bunları yazamazdım farklı tarayıcılarda da denedim hatta telefondan girdiğimde de aynı sorun var bence orjinal vbulletin4 girişi güzel sağ en üstte..
 

.BlueTR

Üye
başıma geldi daha önce ama çok sık olmuyor bana.
 

Ozan

Admin
Sayfanın tam olarak yüklenmesini beklemezseniz bu sorun olabiliyor, sayfanın tamamen yüklenmesini bekleyiniz.
 

Necmati

Üye
bende cepten yaşadım bu sorunu .
 

.BlueTR

Üye
bide tüm mesajları falan göster deyince hata alıyoruz neden acaba

----------Eklendi @ 11:07:17 ---------- Yazıldı @ 11:06:28 ----------

Düzelmiş
 

'Patron

Üye
Ben hiç çıkış yapmadığım için oyle bir sorunum yok.
 

pelın_

Ben sureklı aynı seyle ugrasıyorum bazen delı oluyorum gırmıycem dıyorum o derce yanı
 
    Konu Sahibi
Sayfayı sürekli yenilemek gerekiyo elbet birinde düzeliyo sabır lazım..
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Sayfayı sürekli yenilemenize gerek yok arkadaşlar, durum çubuğunda yüklemenin bitmesini bekleyin.
 
    Konu Sahibi
tarayıcının sol alt köşesinde bitti yazısı geliyor ama ? sayfanın tamamen yüklenmesini bekliyordum zaten..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...