Giresunlular Buraya :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Giresunlular Buraya :)
Evet arkadaşlar merak ettim forumda kaç Giresunlu var bi tanışalım kaynaşalım
 
    Konu Sahibi
oo meraba kardeşim bulancak bende
 

Burak

Üye
Bende giresun'luyum
 

zaza

Üye
Sendemi burak laz olduğunu nasıl benden gizledin laz dedim ama laza giriyonuz dimi
 
    Konu Sahibi
Giresunlular laz değildir arkadaş bizi yanlş tantmşlar size
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...