Gidesim var buralardan..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
Gidesim var buralardan..
Gitme vakti gelmişse gidilmeli
Durmak yakışmaz ki sevdiklerim ağlasın
Bırakın da hayatı sizlere bırakayım varsın benden çıksın

Biraz olsun sevilmeye layık olduysam
Helal olsun bu hayat sizlere
Saygı duydum abi kardeş dedim

Güzel şeyler yaşandı dostluklar baki
Sevgiler karşılıksız kalmadı..
Gidesim var artık son perde de kapandı …

Beni tutmayın da gideyim belki
Gün gelir gelirim de her şey aynı kalır..
Sevilenler unutulsa da bu yüreklerden asla unutulmazsınız..

Serdar METİN 04 Haziran 2012 22:45

Not : Belki bir gün burda olmayabilirim en azından iyi hatırlarsınız beni.
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
Aa Serdar Dün Haber Etmedin Yahu ..
Neyse.. Hoş Olmuş
 
Tepkiler: .SeRDaR.

FatoŞ

Üye
Bir anda yazdığım bir şiir sanki gidecek havasındayım.


Gitme İnan En Çok Üzüldüğüm Olaylardan biridir.
Ne Bileyim Gitmek Çare Olsa İdi Bazı Şeylere..
İnan En Önden Beni Gitmem Lazımdı..

~~~
 
Tepkiler: .SeRDaR.

FatoŞ

Üye
Ben gitmeden sen gidemezsin.
Hmmm Sağolasınn

Ve Bazen Terk-i Diyar Eyleyesim Var..
Bazen İse Kaçık Gidesim Var..
Bir Otübüse Atlayıp Nereye giderse gitsin Deyip oturasım Var..
Ve Uzunca Bir Yoldan Sonra inesim..
Gezesim Var..
Deliler Gibi..
ama gitmeler Bazen Elde Değildir Elimde Olsa İdi .. Bir Saniye Durmazdım Vesselam.
 
Tepkiler: .SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi

Gittiğin yollarda huzuru mutluluğu bulasın
sakın ola yalnız kalmayasın..
belki bir sevdiğin seni görecek
yanına alıp sana hayatını verecektir..
 
Tepkiler: FatoŞ
emeğine sağlık çok güzel olmuş
 
Tepkiler: .SeRDaR.

FatoŞ

Üye
Gittiğin yollarda huzuru mutluluğu bulasın
sakın ola yalnız kalmayasın..
belki bir sevdiğin seni görecek
yanına alıp sana hayatını verecektir..
Öyle Bir Bedbaht Durumdayımki..
Ne Mutluluk Benden Yana Nede Sevgi Bendden Yana..
Yalpalanıyorum Kısacası..
Hayat İşte..
İnsanlar İşte..
İnsanlar.. Acıtıyorlar..
 
Tepkiler: .SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi

Öyle Bir Bedbaht Durumdayımki..
Ne Mutluluk Benden Yana Nede Sevgi Bendden Yana..
Yalpalanıyorum Kısacası..
Hayat İşte..
İnsanlar İşte..
İnsanlar.. Acıtıyorlar..

İnsanlara aldanma yanarsın
bir gül verene ömür verme bitersin
hepsini de geçtim seni sevene aşkım diyene asla güvenme..
kaybedenlerden olmayasın sevilenlerden olasın..
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
İnsanlara aldanma yanarsın
bir gül verene ömür verme bitersin
hepsini de geçtim seni sevene aşkım diyene asla güvenme..
kaybedenlerden olmayasın sevilenlerden olasın..
Heyhat Diyecek kelam Bırakmadın Yahu
 
Tepkiler: .SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi

Heyhat Diyecek kelam Bırakmadın Yahu

bakma sen bana ne kadar mutlu gibi olsam da
yürek bu acılar la dolan kalbi boşaltmak zor
anlatılmaz yaşadığım hayatlar peşimde..
zamanla üzerime yığıldı geleceğimi kaldıramaz oldum..
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
bakma sen bana ne kadar mutlu gibi olsam da
yürek bu acılar la dolan kalbi boşaltmak zor
anlatılmaz yaşadığım hayatlar peşimde..
zamanla üzerime yığıldı geleceğimi kaldıramaz oldum..


Kaldıramaz Oldum Geleceği İnsanları..
İyice huysuz Bir İhtiyar Olup Çıktım..
Acılardan Kabaran Ve buruklaşan Yüreğim..
Ve Düğümlenen Boğazım Var şimdilerde..
 
Tepkiler: .SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi



Kaldıramaz Oldum Geleceği İnsanları..
İyice huysuz Bir İhtiyar Olup Çıktım..
Acılardan Kabaran Ve buruklaşan Yüreğim..
Ve Düğümlenen Boğazım Var şimdilerde..

Şimdilerde kaybettiğim gençliğimi yıllarımı arar oldum
aşk dolu yüreğimin acı doluşuna şahit oldum
arar oldum gözlerimi geleceğimi
hiç biride geri gelmez oldu bitti gitti..
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
Şimdilerde kaybettiğim gençliğimi yıllarımı arar oldum
aşk dolu yüreğimin acı doluşuna şahit oldum
arar oldum gözlerimi geleceğimi
hiç biride geri gelmez oldu bitti gitti..

Geleceği Olmayan Beyhude Bir Hayatım Var Şimdilerde..
Direniyoruz..
Sabır Ediyoruz...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...