FatoŞ
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bir Konu Açayım Dedim ELime Yüzüme Bulaştırdım
Bir Konu Açayım Dedim ELime Yüzüme BulaştırdımYazık Bana
ayıpsın ha. benim konuyu kapatsınlar
Yok Yahu Kapanacak Konu Benim
Ya Ne Kötüsün Bir Sorar İnsan Demi Bak FatoŞ Konu Açıyorum Haberin Olsun Diye
Ya Ya Yoksa Benim Ne Suçum Olacak Konulara Bakıyorum SOnuçta
hepsi benim suçum ya özür dilerim
Ya Ya Yoksa Benim Ne Suçum Olacak Konulara Bakıyorum SOnuçtaSuç Senin
- - - Eklendi - - -
Özür mü Tamam Bir Daha Olmasın
Aşk Olsun Şu Güzelim Konuyu Kapatmasınlar
hemen kapatın adminler şu konuyubu kadar mütavazilik yeter
Aşk Olsun Şu Güzelim Konuyu Kapatmasınlar
Haydarın Gerçek Yüzü Göründü
YOk Yahu Konuya Baksana Yakışan Evvela Seninkidir Benim Konum Seninkilerin Yanında Ancak Kötü Kalır
şaka şaka bende konu çok benimkini kapatsınlar bu kalsın yakışıyor buraya
Haydar sen ne yaban çakalıymışsın sen
ay Az Evvel Ki Yazdıklarımı Geri Alıyorum Senin Konun Kötüdür
hocam prestij meselesi çaktırma bayandır diye alttan alıyorum yoksa çoktan şikayet ettim konuyufatoşun haberi yok ( )
ay Az Evvel Ki Yazdıklarımı Geri Alıyorum Senin Konun Kötüdür
Çok Gıcıksın Haydar
Tamam birazdan ben konu açayım benimki kalsın sadece sizinkileri kapatsınlar madem
Tamam birazdan ben konu açayım benimki kalsın sadece sizinkileri kapatsınlar madem
Hmm İyi İyi O Halde
yok ya latife yapıyorum ne şikayeti
Hahahha Bak Şikayet Ederim Ha
Hmm İyi İyi O HaldeŞikayet Etmeyin Bak Ne Güzel Sohbet Ediyoruz
Di mi
Hahahha Bak Şikayet Ederim Ha
Hmm İyi İyi O HaldeŞikayet Etmeyin Bak Ne Güzel Sohbet Ediyoruz
ü
içimden bi ses konu ile alakasız yazıştığımız için konuyu kapatacaklar diyo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?