GGTheme v2.02 S60v2 - Türkçe Tema Yapma Programı

yuntim

Üye
    Konu Sahibi
GGTheme v2.02 S60v2 - Türkçe Tema Yapma Programı


Kolayca ve verimli bir şekilde temalar oluşturma, hızlı bir şekilde
temaları sis dosyası halinde yükleme imkanı.

Özellikleri :
1.Hazırladığınız Temaları sis haline getirme.
2.Kameradan resim çekip arkaplan yapma
3.Galeriden resim ekleme özelliği
4.Menü arkaplan resimini değiştirme
5.Müne ikonlarını (simgeler) değiştirebilir
6.Tema yazı rengini değiştirme
7.İnternetten güncelleme
8.internetten resim indirme
9.İmlecin boyutuna göre resmi oranlıyabilirsiniz.
10.Tema Tasarlamada Önizleme imkanı
11.Eklenen resimleri döndürme, ve zum yapma , bulanıklaştırma gibi özellikler
12.Resimleri sağa ,sola kaydırma ve siyah beyaz (gri) yapabilirsiniz
13.En iyiside Programın ücretsiz olması
Notlar: Arkadaşlar Programın orjinal dili çince oluğu için bazı türkçe karekterler
çıkmaya bilir (ı ş ğ) kelimelerde şuan kullanılamıyor sürçü lisan ettiysem affola.



%95 Oranında Türkçe çeviri: Yunti'ye aittir
by Yunus Başka isimle yayımlamayın.
DESTEKLEYEN MODELLER 176x208 S60/S60v2
Nokia 3230, 3620, 3650, 3660, 6260, 6290, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610,
N-gage, N70, N72, N90
Siemens SX1
Panasonic X700, X800
Samsung D720, D730
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: nokio_6233, slient01, ersantaran ve 16 diğerleri

yuntim

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar
 
eyvallah çok teşekkürler tam aradığım bir uygulama
 
yunus ayıp ettin şimdi ben bu programı paylaşmıştım daha önce çince olarak, ve türkçeleştiriyordum ama sen bunu bile bile türkçeleştirip paylaşmışsın.
 
Emeği geçen arkadaşlar sagolun. Bu ne ya 5 saniyede temayı yaptı..
 
Eyvallah kardesim sagol. Ben de bunu ariyodum.
Bu program için daha fazla kaynak bulabilir miyiz. Ikon paketi filan...
 

Terzi38

Üye
Yaptığımız temanın sis dosyası nerde aceba nereye kayıt oluyor
 

yuntim

Üye
    Konu Sahibi
Yaptığımız temanın sis dosyası nerde aceba nereye kayıt oluyor
Temalar aşağıdaki yola bak
C: Nokia\ggtheme\Theme\ klasöründe
E: \ggtheme\Theme\ klasöründe

Araçlar>Erisim bölümünden Tema klasörü nereye yüklenceğini seçe bilirsin.
 
Yunus cevap yazmadın niçin peki hatanı anladın ondan cevap yazmadın diyimi, pazar günü bende ekleyeceğim az bişey kaldı çinceden ingilizceye ingilizcedende türkçeye çeviriyorum kodlamalar farklı olduğu için uzun sürdü benim çevirim.
 

yuntim

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 

Terzi38

Üye
Arkadaşlarım niye tartışıyorsunuz amaç paylaşım değil mi ikinizde çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz lütfen bırakalım bu tartışmaları
 

zorda kalınca da çamur at izi kalsın yapıyorsun, buda çok çok ayıp birşey, kimim programını kendi adıma düzenlemişim ôrnek ver eğer cevap veremezsen sensin üç kağıtcı, benim ne kadar dürüst biri olduğumu burda herkes biliyor, ayrıca benim bu sitede 40 tane paylaşımım var hepsine bi bak bakayım kimin çevirisini kendi adıma paylaşmışım bu çevirilerimin 0/0 60 ını çinceden çeviriyorum çincede takıldığım yer oluduğu zaman yakisaradan yardım alıyorum bu arkadaşda çeviri yapıyor çinceden ingilizceye, eğer istersen msn adresinide veririm sana tabi çince biliyorsan, ben hep örnek verdim sende yazarsan örnek vererek yaz.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

+10000000