Tavsiye Getirmeye değer mi ?

kaanslmz

Üye
bir pasaporta tek cihaz kaydediliyo, 2 3 hafta once arkadasin telefonunu beraber yaptirdik. yalniz ustte verilen linkteki 2. yontemde pasaport falan istemiyo heralde biz bosa mi ugrastik bosa mi maliyeye para yatirdik?
 
2 yılda yada senede bir ama bir bundan eminim
 

kaanslmz

Üye
1 ay icinde giris yapmasi gerekiyo ve tek cihaz dediler bize turkcell bayiiden yapmistik
 
Hayır o harcı ödemek zorundasınız. Ha başka bi imei attırırsınız o ayrı. Mesela s4 getirdiniz 3310 imei si attırdınız cihaz 3310 olarak görünür güncelleme falan alamazsınız ancak pc den yapılabilir.