bir pasaporta tek cihaz kaydediliyo, 2 3 hafta once arkadasin telefonunu beraber yaptirdik. yalniz ustte verilen linkteki 2. yontemde pasaport falan istemiyo heralde biz bosa mi ugrastik bosa mi maliyeye para yatirdik?
Hayır o harcı ödemek zorundasınız. Ha başka bi imei attırırsınız o ayrı. Mesela s4 getirdiniz 3310 imei si attırdınız cihaz 3310 olarak görünür güncelleme falan alamazsınız ancak pc den yapılabilir.